Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حاجی زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قم در تالار کرامت استانداری افزود: همه از هر ظرفیتی که داریم، برای هدایت مردم به سمت واکسیناسیون استفاده کنیم، و در حوزه‌های کاری مختلف اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان‌هایی که آمار واکسن بالاتری دارند، ماه‌ها است که با مشکلی در خصوص این بیماری مواجه نیستند گفت: همه با حساسیت مساله پیشگیری را در دستور کار داشته باشند و غفلت نکنند، هر مدیری در حوزه مرتبط با خودش، مسائل بهداشتی را مدیریت و نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده همچنین با تاکید بر پاسخگو بودن مدیران اجرایی در مورد اقدام‌هایی که در رابطه با ویروس کرونا انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: ستاد مقابله با کرونا دراستان هر موقع که ضرورت داشته باشد، تشکیل جلسه می‌دهد، و برگزاری منظم جلسه‌ها ضروری نیست.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر با توجه به اهمیت مباحث اقتصادی، باید به جای ستاد مقابله با کرونا، جلسه‌های ستاد تنظیم بازار به صورت منظم برگزار شود.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران طرح شهید سلیمانی بیان کرد: فرمانداری این طرح را با قوت دنبال، و بر موضوع‌های بهداشتی نظارت‌های دقیق داشته باشد.

برچسب‌ها ستاد کرونا قم پروتکلهای بهداشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کرونا قم پروتکلهای بهداشتی ستاد کرونا قم پروتکلهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

به گزارش خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899674

دیگر خبرها

  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»