Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خدابخش عرب روز چهارشنبه به رسانه‌ها با اشاره به کمبود روغن، اظهار داشت: تأخیر در تولید روغن طی هفته گذشته در  کشور توسط تولیدکنندگان روغن و همچنین افزایش تقاضا در روزهای اخیر التهاب بازار را به همراه داشت.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: تا کنون قیمت روغن هیچ تغییری نداشته است و قیمت ها همان قیمت سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین مرحله از روغن سهم استان سمنان برای سال جاری به میزان ۶۳۹ تن ویژه پخت‌وپز و ۲۵۶ تن ویژه سرخ کردن به استان ابلاغ شد و به مرور در حال انتقال و توزیع در بازار به‌صورت مویرگی است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: جریان تأمین و عرضه روغن در روزهای آینده بهتر می‌شود و در حال رصد شرایط هستیم و با توجه به تأمین سهم استان وضعیت بهتر خواهد شد و قیمت در استان و  کشور کماکان طبق گذشته است و افزایش قیمتی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر تصمیم‌گیری جدیدی در کشور اتخاذ شود در اسرع وقت به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عرب خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین و عرضه روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بنا به تقسیم‌کاری که در کشور انجام شده است باید از طریق مدیران این فروشگاه انجام شود که این مهم رصد و ارزیابی می‌شود که تأمین و عرضه در این فروشگاه‌ها به‌موقع انجام شود.

وی گفت: در زمینه مشکلات عرضه ماکارونی هم افزایش قیمت آرد صنف و صنعتی در روزهای اخیر اتفاق افتاد و این افزایش قیمت روی افزایش تقاضا تأثیر داشت و شاهد کمبود ماکارونی در برخی از فروشگاه‌ها بودیم ضمن اینکه عرضه ماکارونی اگرچه کم اما در حال تأمین و عرضه است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: افزایش قیمت برای ماکارونی فقط در شرایطی برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مجاز است که تولید ماکارونی با آرد قیمت جدید تولید شده باشد.

برچسب‌ها سمنان کالای اساسی ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار ماکارونی روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان کالای اساسی سمنان کالای اساسی ماکارونی روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار تأمین و عرضه استان سمنان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها