Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:19:57 GMT

۴۵تن ماکارونی احتکار در اشتهارد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۱۹۲

۴۵تن ماکارونی احتکار در اشتهارد کشف شد

گروه استان‌ها ــ جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۵ تن ماکارونی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان" اشتهارد" خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ  محمد معظمی گودرزی  با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با قاچاق کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان البرز اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد  با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی ماکارونی احتکاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 8 تن روغن خوراکی احتکارشده درالیگودرز کشف شدانبار احتکار 100تن روغن و برنج در استان البرز کشف شد + فیلمسردار اشتری: احتکارکنندگان کالا تحت رصد قرار دارند/ 121 محتکر دستگیر شدند

وی افزود: در ادامه ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر موفق به کشف 45 تن ماکارونی احتکاری شده و در این زمینه یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار ماکارونی را بیش از 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می کند و در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی شهروندان در زمینه معرفی ضربه زنندگان به اقتصاد خانوار و کشور است.

  آتش سوزی مهیب در کارگاه تولید اسپری مهار شد 

 سرهنگ "فرج اله اسدالهی با اشاره به وقوع آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولید اسپری در منطقه نجم آباد اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد آتش سوزی مهیب در یک واحد تولیدی در روستای خسروآباد نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت راهی محل آتش سوز شده و در بررسی های خود متوجه شدند که حدود 24 هزار عدد اسپری خوشبو کننده دچار حریق شده است.

سرهنگ " اسدالهی " با بیان اینکه طبق برآوردهای صورت گرفته حدود 30 میلیارد ریال به این کارگاه تولیدی خسارت وارد آمده است ، گفت: علت دقیق حادثه آتش سوزی توسط عوامل آتش نشانی در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد