Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:47:57 GMT

حامی ملتمان خواهیم ماند/ خون شیرین پایمال نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۳۲۱

حامی ملتمان خواهیم ماند/ خون شیرین پایمال نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، گردان های قدس شاخه جنین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی منازل برخی مبارزان فلسطین از جمله منززل شهید عبدالله الحصری را به محاصره درآورده و تلاشی مذبوحانه و شکست خورده برای بازداشت برداران او به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، گردانهای قدس شاخه جنین تاکید کرد: درگیری های شدیدی با اشغالگران در اردوگاه جنین رخ داد و پس از مقابله مبارزان فلسطینی با گلوله و بمب با اشغالگران، طرح نظامیان صهیونیست ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردانهای قدس تاکید کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی پس از شکست در رسیدن به اهداف خود برای بازداشت مبارزان فلسطین به طور عمدی به دنبال انتقام گرفتن از خبرنگاران فلسطین برآمدند. ما شهادت شیرین ابوعاقله که به ضرب گلوله اشغالگرانی که به اردوگاه جنین یورش بردند، شهید شد را تسلیت عرض می کنیم.

گردانهای قدس در بیانیه خود آورده است: ما دژ حامی ملتمان و اردوگاه جنین خواهیم بود. خون شیرین ابوعاقله پایمال نخواهد شد.

کد خبر 5487563

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین عراق ایالات متحده امریکا آخرین اخبار اوکراین مسکو سوریه اتحادیه اروپا لبنان کی یف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، امروز جمعی از شخصیت‌های دینی اردوگاه‌های فلسطینی درلبنان با تجمع در برابر دفتر منطقه‌ای این نهاد رسمی سازمان ملل در بیروت، خواستار تغییر عملکرد آنروا در اردوگاه‌های فلسطینی شدند.
آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنند مدیریت جدید آنروا کارمندان فلسطینی طرفدار مقاومت را از این آژانس اخراج می‌کند و بدنبال اطلاعاتی درباره آوارگان فلسطینی است که می‌تواند تامین کننده خواست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.
محمود الصدیق، رئیس هیئت علمای فلسطین در لبنان، خواستار بازنگری جدی درعملکرد آنروا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
شیخ علی یوسف - از علمای فلسطین
شیخ بسام کاید - از علمای فلسطین
شیخ محمود الصدیق - رئیس هیئت علمای فلسطین

دیگر خبرها

  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی