Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:12:26 GMT

نشست کشوری حزب «نسل‌نو» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۴۱۲

نشست کشوری حزب «نسل‌نو» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کشوری حزب «نسل‌نو» با حضور مقامات و شخصیت‌های مختلف سیاسی برگزار می‌شود.

این نشست در دو روز برگزار خواهد شد که سخنرانان روز اول آن علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و سخنرانان روز دوم نیز غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استان‌ها و محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست پنج شنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

کد خبر 5487569 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز سروری علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سید احسان خاندوزی غلامعلی حدادعادل محمدسعید احدیان مجلس شورای اسلامی صحن مجلس جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف ایران حسین امیرعبداللهیان ارز ترجیحی دولت سیزدهم رئیس جمهور ارتش جمهوری اسلامی ایران یارانه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!

به گزارش خبرگزاری مهر روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه تهران ۲۰ اظهار داشت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان اجرایی آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

وی در ادامه بیان کرد: کشورهای ازجمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

وی اظهار کرد: هیئت‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند.

استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در پایان اضافه داد: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

کد خبر 6093881 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود