Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاح گل محمدی روز ‌چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای شرکت پوشاک گستر برسام، شرکت فلامینگو صنعت مکریان، مرکز جمع آوری شیر قربان حاجی زاده و شرکت پاک آوران دانیال کردستان واحدهای احیا شده طی یک سال گذشته هستند.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در شهرستان‌های ماکو، ارومیه، میاندوآب و بوکان قرار داشتند و زمینه اشتغال را برای جوانان منطقه فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: برای راه‌اندازی مجدد این واحدهای صنعتی ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

گل محمدی افزود: تولید لباس، تولید خوراک دام و طیور، جمع آوری شیرحومه میاندوآب و جمع آوری زباله شهری محورهای فعالیت این واحدهای صنعتی است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها، غیر فعال یا نیمه فعال بودند که با تسهیلات صندوق دوباره راه‌اندازی واحیا شده‌اند.

وی اضافه کرد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح‌های روستا محور از مهمترین برنامه‌های حمایتی این صندوق است.

صندوق کارآفرینی امید بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفولی را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه ماکو بوکان محمدی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه ماکو آذربایجان غربی ارومیه ماکو بوکان محمدی میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی