Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:42:40 GMT

اردوی تیم ملی با حضور ۲۰ بانوی جودوکار در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۵۸۲

اردوی تیم ملی با حضور ۲۰ بانوی جودوکار در یزد برگزار شد

محمد صادق عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  این اردو زیرنظر فدراسیون و با همکاری هیات جودو استان یزد به منظور افزایش آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برپا شده است.

وی با بیان اینکه شقایق و شبنم خیراندیش ۲ جودوکار استان یزد در ترکیب تیم‌ملی حضور دارند، ادامه داد: تکتم بیدل به عنوان سرمربی کار تمرین بازیکنان را بر عهده دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در یزد در رشته‌های مختلف و جودو نقش مهمی در ارتقای ورزش استان، ایجاد انگیزه و شناسایی ظرفیت‌ها دارد.

عزیزی بیان کرد: در استان یزد ظرفیت‌های خوبی در رشته جودو وجود دارد که امیدواریم امسال با همکاری بخش‌های مختلف و ورزشکاران شاهد تحول و توسعه بیشتر این رشته باشیم .

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه امسال در ۲۱ رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها یزد وزارت ورزش و جوانان جودو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد وزارت ورزش و جوانان جودو یزد وزارت ورزش و جوانان جودو استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه سروستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی سلامت ، ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت در بیمارستان شهدای سروستان برگزار می‌شود.
مباشری افزود: در این اردو، ۱۵ پزشک در زمینه‌های قلب و عروق، ریه، آسم و آلرژی، جراح گوش، حلق و بینی، جراح چشم، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، تغذیه، اعصاب و روان، رادیولوژی، کودکان، طب اورژانس، خون و آنکولوژی به بیماران خدمات رایگان ارایه می‌کنند.
فرمانده سپاه سروستان بیان کرد: این اردو به همت گروه جهادی بوعلی سینا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سروستان برگزار می‌شود.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس و در فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی