Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:28:23 GMT

مشکل تصفیه خانه فاضلاب دهلران ظرف ۱۰ روز آینده حل شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۶۸۷

مشکل تصفیه خانه فاضلاب دهلران ظرف ۱۰ روز آینده حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز جباری ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر دهلران اظهار کرد: متأسفانه رهاسازی فاضلاب به صورت غیر بهداشتی به اراضی پایین دست و زمین‌های کشاورزی تهدید جدی علیه سلامت عمومی است.

وی گفت: برابر برسی میدانی و نظر کارشناسان محیط زیست، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی پساب فاضلاب به صورت خام سازی می‌شود که این امر سبب شده که دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز دادستانی است، بیان کرد: عمده مشکلات تصفیه خانه فاضلاب شهری دهلران با حضور بهداشت درمان، محیط زیست، آب فاضلاب، در محل مورد بررسی قرار گفت و آب فاضلاب ظرف مدت ۱۰ روز آینده باید نواقص موجود و اقدامات لازم بهداشتی در محل تصفیه خانه انجام دهد، برای دادستانی هیچ گونه توجهی پذیرفتنی نیست.

جباری ضمن انتقاد از عدم توجه مسئولان آبفای شهرستان دهلران به تصفیه خانه پایین دست شهر دهلران، اضافه کرد: شبکه بهداشت، آب فاضلاب و محیط زیست موظف هستند ظرف مدت ۳ روز آینده نتیجه آزمایش و نمونه گیری از تصفیه خانه فاضلاب شهر دهلران را به صورت مکتوب به دادستانی ارائه بدهند و در صورت عدم ارائه این دادستانی از اختیارات قانونی خود و بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی علیه دستگاه‌های مربوطه اعلام جرم خواهد کرد.

جباری ادامه داد: متأسفانه مشکلاتی در سطح شهرستان بخصوص شهر دهلران وجود دارد و تا به امروز برخی وعده‌های مسئولان به مردم برای رفع آنها عملی نشده است.

پناهی جانشین دادستان نیز جباری را در این بازدید همراهی می‌کرد.

کد خبر 5487588

منبع: مهر

کلیدواژه: دهلران آب و فاضلاب شهری فاضلاب شهری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا احتکار گروههای جهادی بسیج سازندگی خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا خراسان رضوی نانوایی مشهد ایلام لیگ برتر فوتبال ایران تصفیه خانه فاضلاب شهر دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد