Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@19:17:13 GMT

شکست ناپذیری بعد از 26 هفته، خودش یک قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۸۵۰

شکست ناپذیری بعد از 26 هفته، خودش یک قهرمانی است

استقلال هفته بیست و ششم لیگ را با برد به پایان رساند تا کماکان بیشترین شانس قهرمانی را داشته باشد؛ تیمی که از نظر خیلی از کارشناسان در لیگ بیست و یکم شایسته قهرمانی است.

روزنامه ایران:  آخرین قهرمانی استقلال در سال 92 و در دوره مدیریت علی فتح‌الله‌زاده به دست آمد و حالا آبی‌ها بعد از یک دهه، فاصله نزدیکی با جام قهرمانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز نشست هم‌اندیشی مدیران عامل سابق پرسپولیس و استقلال با حضور فتح‌الله‌زاده، مهدی رسول پناه، علی اکبر طاهری، محمدحسین قریب و محمد رویانیان  در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. به همین بهانه خبرنگار «ایران» به سراغ مدیرعامل اسبق آبی‌ها رفت و فتح‌الله‌زاده در ابتدا درخصوص این نشست به خبرنگار «ایران» گفت: «چندین بار بود که درخواست نشست با حضور مدیران عامل سابق استقلال و پرسپولیس و کارشناسان درخصوص نحوه واگذاری 2 تیم داشتیم که خوشبختانه این نشست بالاخره برگزار شد. ما به عنوان مدیران قدیمی ورزش نسبت به نحوه خصوصی‌سازی این 2 تیم اعتراض داریم چرا که این نحوه واگذاری مقرون به صرفه نیست. باید برای واگذاری دو تیم مدل‌های دیگر در نظر بگیریم.»


او صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: «40 سال است که این دو تیم پولی از طرف دولت دریافت می‌‌کنند اما هر سال بدهکار می‌‌شوند و این بدهی‌ها روی هم انباشته می‌‌شود و در نهایت هم منجر به ورشکستگی این 2 باشگاه خواهد شد. در حال حاضر 10 درصد از سهام این دو باشگاه به هواداران واگذار شد و بقیه سهام به شرکت‌ها و نهادهای دیگر واگذار می‌‌شود که از نظر ما این نحوه صحیحی نیست چرا که این نحوه سابق بر این باعث ورشکستی شرکت‌ها شده است. ما از رئیس جمهور درخواست داریم نظارت بیشتر بر این نحوه واگذاری داشته باشد.» فتح الله زاده بیان کرد: «20 الی 30 هزار نفر جوان 10 درصد سهام این دو باشگاه را خریداری کرده‌اند. این‌ها جوانان علاقه‌مند و عاشقی هستند که قلب‌شان به عشق این دو تیم می‌‌تپد و دولت باید جوابگوی این جوانان باشد که این موضوع بسیار حساسی است و باید کاملاً بتوانیم خواسته‌های این جوانان را برآورده کنیم.»

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه درخصوص شرایط استقلال و بالا رفتن درصد قهرمانی این تیم با شکست شهرخودرو گفت: «استقلال تا به اینجا خیلی خوب نتیجه گرفته که این نتیجه تلاش مدیریت، بازیکنان و کادر فنی تیم است. قهرمانی استقلال کمترین خواسته هواداران این تیم پس از 10 سال است. استقلال کاملاً شایسته قهرمانی است. نباختن این تیم در 26 هفته خودش یک قهرمانی است.»او که 10 سال پیش در زمان قهرمانی استقلال در لیگ مدیرعامل باشگاه بود، افزود: «در آخرین بازی به ورزشگاه می‌‌روم و یاد 10 سال گذشته را زنده می‌‌کنم و در کنار هواداران شادی می‌‌کنم. 10 سال پیش در زمان بالا بردن جام در کنار فرهاد مجیدی بودم، آن زمان فرهاد کاپیتان تیم بود و حالا به عنوان مربی جام را بالا خواهد برد. من در طول این سال‌ها همیشه استقلال را حمایت کرده‌ام و حالا هم حمایت می‌‌کنم. استقلال متعلق به فرد نیست و این تیم مردمی است و هواداران زیادی دارد.» فتح‌الله‌زاده در پایان درخصوص پرسپولیس هم این چنین اظهار نظر کرد: «پرسپولیس هم تیم خوبی است و امسال خوب نتیجه گرفته اما خودشان تیم را به حاشیه بردند. یحیی پرسپولیس را قهرمان کرد و حالا حقش نیست که این گونه با او برخورد کنند. باید از چنین مربیانی حمایت کنیم چرا که یحیی و فرهاد بهترین گزینه‌ها برای مربیگری این دو تیم هستند. اشتباه پرسپولیسی‌ها این بود که یحیی را به حاشیه بردند و این حاشیه باعث شد تا از کورس عقب بمانند.»

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فتح الله زاده دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام