Web Analytics Made Easy - Statcounter

می توان گفت مس رفسنجان با کسب دو پیروزی پیاپی به روزهای خوب بازگشته است

مس رفسنجان بعد از پیروزی هفته نوزدهم لیگ مقابل آلومینیوم تا هفته بیست و پنجم موفق به کسب پیروزی نشده بود.

به گزارش طرفداری، مس رفسنجان بازی هفته بیست و ششم را دو بر صفر از نساجی برد. پیش از آن نیز (هفته بیست و پنجم) فجرسپاسی را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که نساجی در بازی نیم فصل اول آن هم در بازی خارج از خانه دو بر یک مس رفسنجان را شکست داده بود و اکنون نیز قهرمان جام حذفی است.

پس از شکست مس رفسنجان از خلیج فارس ماهشهر در یک چهارم نهایی جام حذفی، انتقادات از محمد ربیعی و تیمش بالا گرفته بود. مس آن بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرد و در لیگ نیز موفق به کسب پیروزی نمی شد. همچنین شایعاتی در خصوص حضور محمد ربیعی در پرسپولیس نیز مطرح شده بود که این موضوع هیچگاه از سوی این سرمربی تایید نشد. با تمام اینها به نظر می رسید مس رفسنجان وارد بحران شده باشد اما ربیعی بار دیگر نشان داد که راه خروج از بحران را به خوبی می داند.

با حذف در جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر، پیروز نشدن در لیگ برتر در پنج هفته پیاپی و همینطور شایعات در خصوص ربیعی به نظر می رسید کار این تیم برای بازگشت به مسیر پیروزی سخت شده باشد اما مس توانست دو پیروزی راحت را تجربه کند و در هر دو بازی مقابل فجرسپاسی و نساجی عملکرد برتری نسبت به حریف به نمایش گذاشت.

نارنجی پوشان مقابل نساجی اگر به تیر نمی زدند می توانستند پیروزی خود را پرگل تر نیز کنند، آن هم در غیاب بهترین گلزن خود یعنی گادوین منشا.

شاید اگر مس رفسنجان آن شکست عجیب مقابل خلیج فارس ماهشهر را در جام حذفی متحمل نمی شد، می توانست برای قهرمانی در این جام رقابت کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! کادرفنی گران قیمت پرسپولیس با پاداش، بدون جریمه! آغاز زودتر از موعد تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ رکورد درآمد بلیط فروشی تاریخ کوپا ایتالیا در دیدار یوونتوس و اینتر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل استاندارد استان گفت: این آزمون‌ها شامل بررسی و پایش کمیت (جرمی و حجمی) محصولات و فرآورده‌های بسته‌بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه بوده است.


مهدی دستورانی افزود: طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته بندی شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان «کمیت فرآورده در بسته‌بندی‌ها» و استاندارد ملی شماره ۲۱۷۵۹ با عنوان «الزامات برچسب‌گذاری پیش بسته‌بندی‌ها» انجام شده است که در صورت وجود مغایرت وزنی یا حجمی محصولات بسته بندی شده با کمیت درج شده بر روی بسته بندی محصول، اقدامات قانونی لازم انجام و پرونده واحد تولیدی به مراجع ذیربط ارجاع داده می‌شود.


وی از هم استانی ها خواست برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)