Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن 100 سالگی یکی از قدیمی ترین مدارس البرز و کشور با حضور جمعی از چهره های فرهنگی در روستای فشند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، دبیر ستاد برگزاری جشن یکصدمین سال تاسیس مدرسه روستای کهن فشند در این ارتباط گفت: روتای فشند دارای قدمت ۳ هزار ساله و از توابع  شهرستان  ساوجبلاغ  استان  البرز است

محمود پایکاری افزود: مدرسه روستای فشند اولین مدرسه استان البرز و هفدهمین مدرسه کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح نحوه شکل گیری این مدرسه گفت: زمین اولیه مدرسه را خانواده مرحوم پروفسور ابوالقاسم غفاری(فیزیک دان ، ریاضیدان ، دانشمند و عضو برجسته ناسا که به همراه انیشتین محاسبات ریاضی آپولون جهت نشستن روی کره ماه را محاسبه کردند) به آموزش و پرورش  اهدا کردند.

پایکاری ادامه داد: اسم این مدرسه در ابتدا فرهی به معنای شکوهمند بوده و در حال حاضر به اسم ساعدی تغییر نام داده است .

وی بیان کرد: در این مدرسه مفاخر بزرگی چون پروفسور ابوالقاسم غفاری(دانشمند بزرگ جهان و ایران و عضو برجسته ناسا که درسال ۱۳۹۲ فوت کردند) و استاد جمشید امینی (شاگرد کمال الملک و بنیان گذار طراحی و بافت فرش نوین ایران  که درسال ۱۳۷۷ فوت کردند ) و مرحوم محمد علی فشندی و صدها استاد ، معلم  و همچنین ۳۳ شهید سرافراز در این مدرسه پرورش یافتند.

دبیر ستاد برگزاری جشن یکصدمین سال تاسیس مدرسه روستای کهن فشند  در پایان گفت: امسال پس از یک  قرن بالندگی مدرسه فشند بر آن شدیم جشن بزرگی را در تاریخ پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهدای روستای کهن فشند با حضور مردم عزیز ، معلمان ، دانش آموختگان، هنرمندان ، فرهیختگان و مدیران اجرایی برگزار کنیم .

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرسه البرز روستای فشند جشن 100 سالگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که در سال‌های پایانی دوران فوتبال خود راهی اینتر میامی آمریکا شده، هنوز عملکرد درخشانی دارد. او علی‌رغم خروج از فوتبال اروپا همچنان در تیم ملی آرژانتین حضور دارد و کسی نمی‌داند که چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به تازگی تصویر جالبی از مسی در بازی FC ۲۴ منتشر شده که او در سن ۴۷ سالگی هنوز مشغول بازی است. اتفاقی که هواداران مسی علاقه زیادی به رخ دادن آن دارند!

منبع: خبرآنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان