Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-02@23:13:02 GMT

دلیل حضور محمد انصاری در باشگاه پرسپولیس چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۰۴۸۷

دلیل حضور محمد انصاری در باشگاه پرسپولیس چه بود؟

بازیکن پیشین پرسپولیس برای پیگیری طلب خود از این باشگاه که متعلق به سال‌های قبل بود روز گذشته به دیدار مسئولان باشگاه سابقش رفت.

به گزارش جنوب نیوز، محمد انصاری مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که این فصل عضو تیم مس رفسنجان است روز گذشته برای پیگیری مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس رفت و با یکی از معاونین باشگاه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره مالیات از سال ۱۳۹۵ مالیات انصاری را طلب کرده اما این در حالی است که این بازیکن در حدود سه میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و در اصل اداره مالیات، مالیات پولی را از این بازیکن طلب کرده که او از باشگاهش نگرفته است.

انصاری البته در زمان مدیرعاملی مجید صدری در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که مطالبات او به یک مرکز خیریه اهدا شود که همچنان این مسئله رخ نداده است. در نهایت این بازیکن روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا پیگیری این مطالبات شود یا حداقل بتواند نامه‌ای از باشگاه پرسپولیس بگیرد که در آن عنوان شود او این پول را از این باشگاه نگرفته است.

در جریان این پیگیری، به انصاری گفته شد که با آزاد شدن پول دریافتی از ورود پرسپولیس به بورس، طلب این بازیکن هم تسویه خواهد شد و باید دید که این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد یا نه.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان