Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح «مراکز آموزش سواد» در شیراز با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزارهایی مانند فضای مجازی سعی در دلسردی مردم در جهان سوم و به خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و با تولید محتوا در سالن‌های مجهز در آلبانی، به رصد و ارسال پیام‌های تولید شده خود می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خصلت نظام اسلامی خطر افرینی برای نظام‌های سلطه است که دشمن برای جلوگیری از تحقق چنین نظامی، مردم را دچار تشویش افکار می‌کند تا در دریافت پیشرفت‌های نظام و شناخت آنها دلسرد شوند.

رئیس سازمان بسیج کشور تاکید کرد: تنها راه باقی مانده برای دشمنان نظام، جنگ نرم است، دشمن از تحریم غذا، دارو و نیازهای روزمره کوتاهی نکرده و امروز تنها راه باقی‌مانده همین جنگ نرم و فضای مجازی است و در این راه باید شبکه مردم پایه سایبری را متشکل از جوانان مؤمن انقلابی مسلط بر تکنیک‌های فضای مجازی و متخصص در تولید محتوا راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به حرکت نوپای جوانان به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، تصریح کرد: درست است که برای مقابله با دشمن نیاز به سلاح‌های جنگی قدرتمند وجود دارد، اما قدرت مبتنی بر قلوب و اراده‌های مردم یک سرزمین، قدرتمندتر است و برای این امر، باید تمام ظرفیت را به میدان آورده و کار را به جوانان بسپاریم تا با اقتدار پیش برویم.

وی با اشاره به حمایت بسیج از این حرکت، به تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم اشاره و تاکید کرد: این فرصتی است که باید به درستی از آن استفاده شود که اگر استفاده نشود، با ورود دشمن، این فرصت از ما گرفته شده و تبدیل به تهدید می‌شود.

کد خبر 5487753

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان بسیج مستضعفین غلامرضا سلیمانی فضای مجازی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا احتکار گروههای جهادی بسیج سازندگی آلودگی هوا خراسان رضوی بیرجند نانوایی مشهد ایلام لیگ برتر فوتبال ایران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!