Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:27:31 GMT

آذربایجان‌شرقی پنجمین روز بدون فوتی کرونا را پشت سر گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۲۰۸

آذربایجان‌شرقی پنجمین روز بدون فوتی کرونا را پشت سر گذاشت

حسین حقائی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از همکاری های آحاد مردم با بخش سلامت و درمان آذربایجان شرقی، کاهش تلفات ناشی از ویروس کرونا را ناشی از استقبال مردم از واکسیناسیون و نیز رعایت توصیه های بهداشتی دانست.

وی مجموع بستری های کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی آذربایجان شرقی را ۱۳۵ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۳۵ نفر به عنوان بستری های جدید ثبت شده است و تعداد ۴۹ بیمار کرونایی نیز در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقائی از رتبه های برتر آذربایجان شرقی در واکسیناسیون کرونا در بین استان های مختلف کشور خبر داد و اظهار داشت: تاکنون از جمعیت بالای ۱۲ سال استان ۹۸ درصد دز اول و ۸۹ درصد دز دوم واکسن های خود را دریافت کرده اند که از این نظر در رتبه سوم کشوری قرار داریم.

به گفته وی از جمعیت بالای ۱۲ سال آذربایجان شرقی تاکنون ۴۸ درصد موفق به دریافت واکسن شده اند که جایگاه دومی در میان استان ها را رقم زده است.

حقائی ضمن دعوت از جامعه هدف مشمول دریافت دز سوم واکسن کرونا، جهتر تزریق واکسن های خود، ادامه داد: باید توجه داشت که هنوز همه گیری ویروس کرونا تمام نشده است و سازمان بهداشت جهانی نیز در این رابطه هیچ اطلاعیه ای صادر نکرده است که بر این اساس باید آحاد مردم استفاده از ماسک و نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۸۰ درصدی مادران باردار در آذربایجان شرقی، یادآور شد: در این زمینه استان در رده های نخست کشوری قرار دارد.

معاون بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه برنامه های هفته سلامت مردم محور تعریف شده است، یادآور شد: تمامی برنامه های حوزه سلامت با بهره مندی از ظرفیت تشکل های مردمی اجرا می شود و شعار ما در این رابطه با مردم است نه برای مردم.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مرگ و میر ویروس کرونا آذربایجان شرقی مرگ و میر آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر