Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:05:10 GMT

تمرکزِ آزادسازی واردات، بر خودروهای اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۸۶۹

تمرکزِ آزادسازی واردات، بر خودروهای اقتصادی است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سیدرضا فاطمی‌امین در این رابطه اظهار کرد: در شرایط کنونی با توجه به اینکه تولید خودرو بسیار کمتر از تقاضای بازار است، واردات برای تنظیم و کنترل بازار آزاد خودرو ضروری است. در آیین‌نامه پیشنهادی واردات خودرو، به انتقال فناوری برای بهبود کیفیت صنعت خودرو توجه ویژه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هم‌اکنون خودروهای اقتصادی که در سبد تولید خودروسازان قرار دارند از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و تولید آن‌ها باید متوقف شود.

وی افزود: تمرکز بر واردات خودروهای اقتصادی در راستای تأمین این نوع خودروهاست که وضعیت مطلوبی در سبد محصولات شرکت‌های خودروسازی داخلی ندارد و در راستای حمایت از اقشار با درآمد متوسط و کم‌درآمد جامعه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران فاطمی امین وزیر صنعت واردات خودرو خودروهای خارجی یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)



موضوع و محور نمایشگاه خودرویی پکن 2024، خودروهای مدرن عصر جدید است.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، بسیاری از خودروسازی های جدید چین معتقدند که در این دوران خودروهای چینی، بازارهای جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

چین در حال حاضر بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است و یکی از پیشروترین کشورها در تولید باتری خودروهای برقی است.

سیاستمداران آمریکایی ورود خودروهای ارزان برقی به کشور خود را تهدیدی برای صنایع و امنیت ملی می‌دانند و چین را به غرق کردن بازار با محصولات سبز  تولید شده از سوبسید دولتی متهم می‌کنند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیب فناوری و تجمل در نمایشگاه خودرویی پکن (+عکس) رنو کوئید، الکتریکی جدید و ارزان به بازار می آید (+عکس) بزرگترین خودروی برقی جهان رونمایی شد

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)