Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:44:20 GMT

رونمایی از سرویس بی‌سیم همراه اول با نام آواک

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۹۴۹

رونمایی از سرویس بی‌سیم همراه اول با نام آواک

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران در جریان برگزاری رویداد بین المللی کیتکس ۲۰۲۲ از سرویس بومی «آواک» با هدف تامین نیازمندی های ارتباطی سازمان ها و نهادهای خدماتی و دولتی با امکانات شبکه بی سیم سنتی و علاوه بر آن انتقال داده متنی و تصویری بدون نیاز به ایجاد شبکه اختصاصی بی سیم سنتی، رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سرویس POC (Push to talk over Cellular)، اعضای یک گروه مکالمه می توانند با یکدیگر تماس نیمه دوطرفه فردی و گروهی به شکل صوتی و تصویری و تنها با فشردن یک دکمه بر روی بستر دیتا با محدوده پوشش گسترده برقرار کنند.

همچنین امکان برقراری ارتباط بین اعضای این سرویس و بی سیم های سنتی وجود دارد؛ علاوه بر آن مدیریت و پایش کاربران از طریق استقرار نرم افزار تحت ویندوز مرکز کنترل نیز شدنی است.

با توجه به اینکه امکان ارتباط رادیویی سهل الوصول، سریع و گروهی با کیفیت مطلوب در اغلب مشاغل یک ضرورت انکار ناپذیر است و به موازات توسعه همه جانبه کشور و کسب و کارها در سال های اخیر، سازمان های مرتبط و ذیصلاح در امور رادیویی با حجم بالایی از تقاضا بر پایه شبکه های رادیویی اختصاصی به ویژه در باندهای فرکانسی VHF و UHF مواجه شده اند و به دلیل اشباع و محدودیت طیف فرکانسی، ارایه این سرویس ها به صورت محدود و با هزینه های بالا صورت می پذیرد که سرویس POC می تواند جایگزین مناسبی برای این نیازمندی ها باشد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها همراه اول اداره کل ارتباطات رپرتاژ آگهی شرکت ارتباطات سیار ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همراه اول اداره کل ارتباطات رپرتاژ آگهی همراه اول اداره کل ارتباطات رپرتاژ آگهی شرکت ارتباطات سیار ایران بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»