Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@15:28:09 GMT

بیماری‌های روانی بایدن و دیگر روسای جمهور آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۹۶۷

بیماری‌های روانی بایدن و دیگر روسای جمهور آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

برنامه «ما مردم» به بهانه رفتارهای عجیب و غریب جو بایدن از زمان تصدی پست ریاست جمهوری، به سابقه اختلالات روانی در روسای جمهور آمریکا می‌پردازد.

این برنامه با اشاره به رفتارهای عجیب جو بایدن از جمله دست دادن با موجودات خیالی، به سوابق بیماری های روانی سایر روسای جمهور ایالات متحده از جمله بیل کلینتون، آبراهام لینکلن، تئودور روزولت، جان اف کندی و البته دونالد ترامپ می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «ما مردم» میزبان دیوید سدیلو مدیر آموزش مرکز نوآوری سیاسی از تگزاس و ریک استاگنبورگ روانپزشک بازنشسته و فعال سیاسی از اورگان آمریکا است و این کارشناسان درباره سوابق اختلالات روانی روسای جمهور آمریکا سخن خواهند گفت.

دنیل آریا مجری برنامه از سدیلو و استاگنبورگ پیامدهای حضور یک رییس جمهور بی‌ثبات در راس قدرت آمریکا را جویا می‌شود و این سوال اساسی را مطرح می‌کند که آیا یکی از الزامات رئیس جمهور شدن در آمریکا داشتن اختلالات روانی و به تعبیر بهتر، دیوانه بودن است و واکنش افکار عمومی آمریکا نسبت به این پدیده چیست؟

برنامه «ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی روز پنج‌شنبه ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت ۲۳:۰۰، جمعه ساعت ۱۰:۰۰، شنبه ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ و یکشنبه ساعت ۰۳:۰۰ خواهد بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیماری های روانی روسای جمهور آمریکا جوبایدن روسای جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو