Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بهرامی از راه اندازی بوستان مادر و کودک در 325 محله شهر تهران خبر داد و گفت: تاکنون 27 بوستان مادر و کودک در محلات افتتاح شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا؛ جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، درباره برنامه ساخت بوستان‌های مادر و کودک در سال 1401، اظهار کرد: ساخت این بوستان‌ها طبق برنامه اعلام شده در سال 1401 پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این است که ابتدا در هر منطقه یک بوستان مادر و کودک به صورت آزمایشی احداث شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: پس از بهره برداری از این بوستان‌های آزمایشی بازخورد هر یک از بوستان‌های احداثی در مناطق 22 گانه احصا خواهد شد تا در صورت نیاز به اصلاح، بازنگری در طراحی صورت گیرد.
بهرامی با بیان اینکه پس از بازنگری و اعمال اصلاحات، ساخت بوستان‌های مادر و کودک به محلات شهر توسعه پیدا می‌کند، یادآور شد: سال گذشته 27 بوستان مادر و کودک در مناطق مختلف شهر تهران ساخته شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته راه اندازی بوستان مادر و کودک در  325 محله دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: امسال هم برنامه ویژه‌ای برای توسعه هدف گذاری شده است اما با دریافت بازخورد شهروندان و بازنگری در طراحی و اعمال اصلاحات مورد نیاز، بوستان‌های مادر و کودک در محلات توسعه می‌یابد و بر تعدادشان افزوده می‌شود تا تمام مادران و کودکان پایتخت از این خدمات ویژه بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری بوستان مادر و کودک بوستان های مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

عبدالرضا غفوری، معاون مسکن و ساختمان  راه و شهرسازی استان تهران  با بیان اینکه خوشبختانه ظرف یکی دو سال گذشته برنامه ریزی‌های خوبی بابت کنترل بازار مسکن شده است، گفت: دولت و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اجاره مسکن و خرید و فروش  برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که تمامی آنها برگرفته شده از قوانین جهش تولید مسکن است.

غفوری با بیان اینکه وزارت راه وشهرسازی ۲ برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای ساماندهی مستاجران در دستور کار خود قرار داده است گفت: پرداخت وام ودیعه مسکن یکی از برنامه‌های کوتاه است و در بخش برنامه‌های میان مدت طرح‌های ساماندهی مستاجران و تعیین سقف نرخ اجاره را در دستور کار خود قرار داده ایم.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد:  پرداخت ودیعه مسکن بخش آگاه کننده‌ای است و اثر مقطعی داشته و در استان تهران طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۳۱۸ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط شدند و تا به امروز حدود ۷۶ تا ۷۷ درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

او بیان کرد: نرخ سود وام‌های ودیعه مسکن متناسب با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار است و می‌تواند تا حدودی بخشی از نگرانی‌های مستاجران را برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد