Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@21:26:31 GMT

آژاکس قهرمان فصل 22-2021 لیگ هلند شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۲۷۲۴

سرنوشت قهرمان اردیویسه مشخص شد. 

آژاکس با کسب یک پیروزی پر گل در آخرین بازی خانگی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱، برای سی و ششمین بار قهرمان لیگ هلند شد. 

طرفداری | آژاکس و آیندهوون در فصل جاری رقابت نزدیکی در لیگ هلند داشتند اما در نهایت این آمستردامی‌ها بودند که جام قهرمانی را به خود اختصاص دادند. این دومین قهرمانی پیاپی آژاکس در لیگ هلند محسوب می‌شود و وداع شیرینی را برای اریک تن هاخ رقم می‌زند که قرار است از فصل آینده در منچستریونایتد مشغول به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول لیگ هلند در پایان هفته سی و سوم

به زودی

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! صابر حردانی: آقا ساکت با تمام بازیکنانش مثل برادر رفتار می کند؛ این شایعات زشت و شرم آور است! چفرین بازهم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را تهدید کرد رئال مادرید علاقه مند به یوسوفا موکوکو، پدیده نوجوان دورتموند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود