Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور همچنین در نامه‌ای خطاب به رئیس هیئت مدیره شبکه رسانه‌ای الجزیره، شهیده «شیرین ابوعاقله» را یکی از نمادهای مقاومت و آزادی‌خواهی در رسانه‌های عربی و بین‌المللی دانست و این جنایت را مهر تایید دیگری بر ماهیت خودکامگی این رژیم جعلی و اشغالگر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام فرشاد مهدی‌پور به شیخ حمد بن ثامر آل ثانی آمده است:

جناب «شیخ حمد بن ثامر آل ثانی»، رئیس محترم هیئت مدیره شبکه رسانه‌ای «الجزیره»

همکاران گرامی شبکه رسانه‌ای الجزیره

با اندوه فراوان، خبر شهادت شهیده «شیرین ابوعاقله» یکی از نمادهای مجسم مقاومت و آزادی‌خواهی در رسانه‌های عربی و بین‌المللی را به دست ارتش رژیم صهیونیستی، که مهر تایید دیگری بر ماهیت خودکامگی این رژیم جعلی و اشغالگر است را دریافت کردیم.

بدون تردید این اقدام سبوعانه، نمایانگر ترس و وحشت این رژیم غاصب از برافراشتن درفش حقیقت از سوی روزنامه‌نگاران آزاده و در راس آن‌ها، همکار شهیده‌تان خواهد بود؛ خبرنگار آزاده‌ای که به مدت بیست و پنج سال، روایتگر راستین جنایت‌های این رژیم اشغالگر در فلسطین برای مردم سراسر دنیا بوده است.

بدینوسیله وقوع این حادثه ناگوار را به جنابعالی، همه آزادی‌خواهان سراسر دنیا و به‌ویژه رسانه‌های آزاد تسلیت گفته و بر اهمیت و مقدس بودن اقدامات رسانه‌ای شما در فلسطین و در راستای افشای جنایات این رژیم، تاکید می‌کنیم.

در پایان، دست شما و تمام روزنامه‌نگاران فلسطینی و همه خبرنگاران آزاده‌ای که همواره پیگیر احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین هستند را می‌فشاریم؛ هم‌آنانی که امروز یکی از بهترین همکاران رسانه‌ای خود را از دست داده‌اند؛ خبرنگار متهور و شجاعی که همگان بر تخصص و تعهد او شهادت می‌دهند.

به گزارش مهر، «شیرین ابو عاقله» خبرنگار الجزیره که یکی از چهره‌های رسانه‌ای در سطح فلسطین به‌شمار می‌رفت، در جریان پوشش خبری حوادث و درگیری‌های اردوگاه جنین، به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسید.

کد خبر 5487967 روح اله صابرزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد شبکه الجزیره خبرنگار فلسطینی سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بنیاد ملی بازی های رایانه ای تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور انقلاب اسلامی ایران جایزه ادبی علی رمضانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حملات هوایی اسرائیل به مرکز و جنوب غزه دست‌کم ۹ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که بر اثر بمباران اردوگاه النصیرات و شهر رفح واقع در مرکز و جنوب نوار غزه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، تاکنون دست‌کم ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد امروز گزارش داد که رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش یک خانه مسکونی را در النصیرات بمباران کرد که بر اثر آن، ۵ نفر شهید و دست‌کم ۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و بنا به گفته نیروهای امدادی تعدادی نیز زیر آوار مانده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن‌ها ادامه دارد.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۴ نفر به شهادت رسیدند و در میان شهدا یک کودک نیز به چشم می‌خورد.

شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون از مرز ۳۴ هزار و ۳۵۶و شمار زخمی‌ها هم به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر فراتر رسیده است.

با گذشت ۲۰۳ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می‌کنند و در پی زمینه‌سازی برای وقوع یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

کد خبر 6089417

دیگر خبرها

  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم