Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به جزئیات دستگیری ۱۱ نفر از مدیران سابق جهاد کشاورزی لرستان، آخرین وضعیت پرونده دستگیری معاون سابق این سازمان را اعلام کرد. داریوش شاهون وند با اشاره به جزئیات دستگیری تعدادی از مدیران سابق جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: تعداد این افراد ۱۱ نفر است.

وی بیان داشت: این ۱۱ نفر شامل مدیر جهاد کشاورزی الشتر، مدیر آب و خاک استان، مشاوران و مهندسان ناظر، کارشناس و پیمانکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با بیان اینکه فعلاً جرم این افراد اختلاس و تحصیل مال نامشروع است افزود: این افراد تفهیم اتهام و روانه زندان شده‌اند.

شاهون وند با تاکید بر اینکه پرونده این افراد با پرونده دستگیری معاون سابق جهاد کشاورزی لرستان متفاوت است و هیچ ارتباطی با هم ندارند گفت: پرونده این ۱۱ نفر در شعبه ششم بازپرسی در حال رسیدگی است و پرونده معاون سابق جهاد کشاورزی در شعبه دهم بازپرسی در حال رسیدگی است.

وی بیان داشت: پرونده این ۱۱ نفر مربوط به سال گذشته بوده و به دنبال ادله و جمع آوری دلیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد افزود: همچنین پرونده معاون سابق جهاد کشاورزی نیز در مرحله تحقیقات است و نیازمند ارزیابی است.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دستگیری دستگیری اراذل و اوباش دستگیری قاچاقچی دستگیری لیدر دستگیری معتادان معاون سابق ۱۱ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد