Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران_ایرنا_ سومین دوره مسابقات تیراندازی  آزاد معوقه سال ۱۴۰۰ در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی زنان و مردان در  رده هاس سنی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان روز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست از فدراسیون تیراندازی، در بخش زنان بیش از ۸۰ ورزشکار شرکت داشتند که در نهایت در بخش بزرگسالان زینب طوماری از گیلان، گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان و هانیه رستمیان از مازندران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین زینب بکائیان از خراسان رضوی به مقام  اول  رده سنی جوانان و نوجوانان رسید و آیلین قلی‌زاده از سیستان و بلوچستان و روژان شاه‌حسینی از گلستان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسابقات  تیراندازی آزاد  مردان  معوقه از سال ۱۴۰۰ محمدرسول عفتی از کرمانشاه به مقام اول رسید و محمدرضا محمودی از فارس و جواد فروغی از ایلام دوم و سوم شدند

 در تپانچه بادی در بخش جوانان و نوجوانان علی کشانی از اصفهان، امیرحسین تنگستانی از بوشهر و پرهام برخورداری از قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: گلنوش سبقت‌اللهی ، ورزشگاه آزادی ، فدراسیون تیراندازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گلنوش سبقت اللهی ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی با شناسایی نفرات برتر برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ بازیکن زیر ۱۳ و ۱۷ سال خراسان شمالی در محل خانه بدمینتون شهرستان بجنورد با حضور بازیکنانی از بجنورد و شیروان برگزار شد.

بر این اساس در رده سنی زیر ۱۳ سال به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را مهیار شیردل، امیر محمد ارکانی‌فرد و شایان احمدی را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز برسام احمدی، محمد یاسین جوینی و امیر علی افتخاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 6089461

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد