Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپانیا و مغرب روز چهارشنبه با بازگشایی مرزهای زمینی خود در دو شهر سئوتا و ملیلیه موافقت کردند.

به گزارش ایران اکونومیست از المیادین،  خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا که در نشست ائتلاف بین المللی ضد داعش در مغرب به سر می برد، با اعلام این خبر گفت که با طرف مغربی به توافق نهایی رسیده و مرز این دو شهر در روزهای آینده بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبارس البته به زمان دقیق بازگشایی مرز زمینی شهرهای سئوتا و ملیلیه هیچ اشاره‌ای نکرده است.

وی در عین حال گفت که تصمیم بازگشایی گرفته شده است، اما ابعاد عملی آن هنوز باقی است که باید حل و فصل شود.

همچنین پیش بینی می شود که مادرید ورباط مذاکرات سیاسی خود درخصوص ترسیم مرزهای دریایی در نزدیکی "صحرای غربی" را نیز در روزهای آینده آغاز کنند.

پایگاه خبری eldiario  اسپانیا چندی پیش گزارش داد که مادرید و رباط پس از آن که ۱۵ سال با هرگونه مذاکره برای ترسیم مرزهای آب‌های منطقه‌ای مخالفت کرده بودند، این هفته هیأتی از دو کشور برای بررسی این مسأله با یکدیگر مذاکره می کنند.

این سایت خبری اعلام کرده بود که دو طرف آمادگی کامل دارند تا با حضور دو نماینده از دولت جزایر قناری مرزهای دریایی خود را ترسیم کنند.

 این اقدام پس از آن رخ می دهد که مرز این دو شهر اسپانیا و مغرب به مدت دو سال بسته بوده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مغرب ، مادرید ، مرزبانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مغرب مادرید مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق یاسوج
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه