Web Analytics Made Easy - Statcounter

نومتأهلان و خانوار‌های جدید می‌توانند مانند سایر جاماندگان از یارانه معیشتی، در سامانه هدفمندی یارانه‌ها که به زودی راه‌اندازی می‌شود، ثبت‌نام کنند.    طبق قوانین کسانی که در خانواده پدری یارانه نمی‌گرفتند بعد از تشکیل خانواده جدید نیز نمی‌توانند ثبت‌نام کنند و خواستار اصلاح این قانون شدند.

یک مقام آگاه در این‌باره گفت: به زودی سامانه جدیدی راه‌اندازی می‌شود که برای ثبت‌نام جاماندگان یارانه کمک‌معیشتی است، همچنین حذف شدگان از یارانه معیشتی می‌توانند تقاضای خود را در آن ثبت کنند و در صورت داشتن شرایط، بعد از بررسی مشمول یارانه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: عده‌ای افراد در قانون جدید به دلیل مجموع درآمد خانوار از دریافت یارانه معیشتی حذف شدند، اما بعد از بالا آمدن سامانه‌ای که طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد تمام جاماندگان از یارانه و متقاضیان از جمله عروس و داماد‌های نو می‌توانند به عنوان خانوار جدید و متقاضی یارانه معیشتی در آن سامانه ثبت‌نام کنند.

این مقام آگاه گفت: سامانه در دست طراحی است و باید با سامانه‌های ثبت‌احوال، ثبت اسناد و املاک، تراکنش‌های مالی و سایر اطلاعات باید مرتبط شود و به زودی سامانه جدیدی در زیرمجموعه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ثبت‌نام جاماندگان و متقاضیان یارانه اعلام می‌شود.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کمک معیشتی ثبت نام سامانه بارشی یارانه معیشتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود