Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه رحیمی رئیس موسسه امید آفرینان جوان شهر دهدشت با حضور در محل فدراسیون ورزش زوخانه ای و کشتی پهلوانی کشور با باران چشمه رئیس و ملکی دبیر این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این نشست مسایل و مشکلات موجود در هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کهگیلویه وبویراحمد مورد نقد و بررسی قرار گرفت و راهکاریهای موجود بررسی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عین الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حمایت فدراسیون از این رشته در استان تقدیر و از برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در محل زورخانه امام علی شهر یاسوج خبر و خواستار برگزاری مجمع انتخابات هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی کهگیلویه وبویراحمد و حمایت های مادی و معنوی فدراسیون در رشد و ارتقای این رشته در استان شد . 

مهر علی باران چشمه رئیس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور از حضور دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و از حمایت های این فدراسیون در ارتقای این رشته در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد. 

باران چشمه از برگزاری مجمع انتخابات هیات استان در آینده نزدیک خبر و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون و هیات زورخانه ای استان ، از دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان برای شرکت در سمینار بین المللی فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی دعوت کرد.

رئیس فدراسیون زورخانه ای کشور از حضور در استان و سرکشی از اماکن و تجهیزات هیات استان و شهرستانها خبر و اظهار امیداوری کرد: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در استان بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی این رشته در کشور باشیم . 

مسحن رحیمی،مسئول امید آفرینان جوان شهر ، بر برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان جوان در استان تاکید و از حمایت های فدراسیون از این رشته در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش وجوانان زورخانه ای و کشتی پهلوانی کهگیلویه وبویراحمد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان