Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ضمن تبریک به اینتر بابت قهرمانی در جام حذفی، درباره مشاجره‌اش با دستیار سیمونه اینزاگی سخن گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در فینال جام حذفی ایتالیا نتوانست برتری 2 بر یک خود مقابل اینتر را حفظ کند و در نهایت تن به شکست 4 بر 2 داد و از قهرمانی بازماند، پس از این بازی درباره صحنه مشاجره‌اش با ماسیمیلیانو فاریس دستیار سیمونه اینزاگی که منجر به اخراجش از روی نیمکت یووه شد، به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: یک نفر از نیمکت اینتر از کنارم رد شد و به من لگدی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من عصبانی شدم و داور به درستی مرا اخراج کرد.

وی افزود: اینکه تلاش کنیم که ببینم چه اتفاقی افتاده است چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما فقط باید به اینتر بابت این قهرماتی تبریک بگوییم. ما در این فصل حتی یک جام هم به دست نمی‌آوریم (اتفاقی که برای اولین بار از فصل 11-2010 می‌افتد) و باید این عصبانیت را برای فصل بعد حفظ کنیم، زمانی که باید به روند قهرمانی برگردیم.

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: عملکرد خوبی از سوی تیم شاهد بودیم اما هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم، از کیفیت عملکردمان کاسته شد. بازیکنانی در ترکیب تیم بودند که آمادگی کامل نداشتند اما با این وجود تمام تلاش خود را به کار بستند. نتیجه نهایی ناامیدکننده است اما ما فقط می‌توانیم از تلاش‌های‌ بازیکنان تشکر کنیم.

مکس آلگری ادامه داد: ما از این تجربیات درس می‌گیریم. حیف شد که در این بازی به پیروزی نرسیدیم چون ما در سری A مقابل اینتر پیروز نشدیم و در این دیدار هم نتوانستیم از آنها انتقام بگیریم. حوادث فوتبال ممکن است برخی روزها علیه شما و به نفع دیگران باشد.

اینزاگی: این اینتر هرگز تسلیم نمی‌شود/ به جام حذفی ایتالیا خیلی اهمیت می‌دادم

وی در پایان درباره اظهارنظر جورجو کیه‌لینی که پس از این بازی گفت اینتر در طول فصل ثابت کرد در بازی‌های رو در رو قوی‌تر از یوونتوس است، گفت: حالا حرف زدن در این مورد فایده‌ای ندارد، فقط می‌توانم به اینتر، بازیکنانم داور به خاطر عملکرد خوب تبریک بگویم. ما با کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق لیگ، چیزی که در ماه ژانویه بسیار سخت به نظر می‌رسید، به خواسته‌مان رسیدیم. حالا بچه‌ها می‌توانند در تابستان استراحت کنند، دوباره شارژ روحی شوند و برای قهرمانی در فصل آینده آماده شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلگری جام حذفی ایتالیا یوونتوس اینترمیلان آلگری جام حذفی ایتالیا یوونتوس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد