Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:06:37 GMT

اهدای ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در هفته بسیج سازندگی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۴۳۸۳

اهدای ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس  از اراک محمدرضا عسگری صبح امروز در آیین توزیع ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: امروز بسیجیان با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی برای خدمت به مردم مستحکم، فداکارانه و عاشقانه در میدان حضور دارند و بسیج در گام دوم انقلاب با نشاط و شور انقلابی برای خدمت به مردم حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیجیان با روحیه انقلابی از گردنه‌های سخت عبور کردند و هنرنمایی آنها در میدان‌های نبرد حماسه‌ها و موفقیت‌های بزرگی خلق کرده و بسیج سند زنده پویایی ملت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بسیج در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس و جهادهای سازندگی، فرهنگی و علمی تا بحران‌هایی چون سیل و کرونا خوش درخشیده و توانسته علاوه بر اینکه تهدیدات را به فرصت تبدیل کند دشمن را اهداف پلید علیه ملت ناکام بگذارد.

عسگری ادامه داد: بسیج سازندگی یکی از قشرهای مهم و خدمت رسان است که با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری برای استفاده از ظرفیت جوانان و هویت بخشیدن به توانمندی‌های جوانان در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی تشکیل شد و در طی سال‌های فعالیت نقش مهمی در محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها و مناطق محروم داشته و بسیج سازندگی یکی از ارکان مهم امیدآفرینی در مناطق محروم است.

وی با تشریح مهمترین برنامه‌های هفته بسیج سازندگی گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی برنامه‌های مختلفی با محوریت گروه‌های جهادی در حال برگزاری است که در سطح استان ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار سازمان‌دهی شده و در بخش‌های مختلف به طور تخصصی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در حال برگزاری است که رزمایش جهادگران فاطمی از مهمترین آنها است و جهادگران در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان، نهضت کمک مؤمنانه و کشاورزی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

عسگری اهدای جهیزیه به نوعروسان را یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی خواند و گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی نهضت اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان شروع شد و در مناسبت‌های مختلف ادامه داشته که در هفته بسیج سازندگی به همت این سازمان ۴۰ سری جهیزیه که اقلام آنها از کالاهای ایرانی است توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی یکی دیگر از برنامه‌ها در هفته بسیج سازندگی است که در سطح استان ۱۱۰ پروژه به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در بخش‌های لایه روبی و احیای قنوات، مسکن محرومین، راه بین مزارع، کانال‌های انتقال آب و سایر پروژه‌های محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهدای جهیزیه هفته بسیج سازندگی اهدای جهیزیه به نوعروسان گام دوم انقلاب هفته بسیج سازندگی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد