Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@14:08:15 GMT

فیلم ساختن در سینما به خودی خود کار سختی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۴۵۴۵

فیلم ساختن در سینما به خودی خود کار سختی است

یک کارگردان سینما معتقد است: ساخت فیلم در سینما به خودی خود کاری سختی است و پیدا کردن سرمایه گذار برای یک فیلم متفاوت از این هم دشوارتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان سالور در پاسخ سوالی درباره اینکه در شرایط حاضر کارگردانان تا چه اندازه در تامین سرمایه و پیداکردن سرمایه‌گذار برای آثار دچار دشواری هسنتند، اظهار کرد: برای پیدا کردن سرمایه‌گذار و تهیه کننده بسیار تحت فشار هستیم؛ نزدیک به سه سال است که از ساخت فیلم «سه کام حبس» می‌گذرد و این فیلم قبل از کرونا ساخته شدکه فکر می کردم بعد از سه کام حبس بلافاصله فیلم بعدی‌ام را شروع کنم اما نشد و بدشانسی‌هایی هم آوردیم که کرونا شد و فیلم اکران نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سه تا فیلمنامه دارم که هر سه را دوست دارم و کارهای خوب و باارزشی هستند که می‌شود اسم آنها را سینما گذاشت و می‌شود گفت متفاوت هستند ولی سه سال است که برای این سه فیلمنامه دچار مشکل هستم.

کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «ترانه تنهایی تهران» یادآور شد: بعد از کرونا ضربه و لطمه‌ای سخت هم به سینمای بدنه هم به نمایش و اکران و مسائل مختلف خورد که کار سخت‌تر هم شد و واقعاً انگار گاهی اوقات باید تن بدهید به کارهایی که دوست ندارید و لاجرم پیش می‌آید.

سالور خطرنشان کرد: فیلم ساختن در سینما به خودی خود کار سختی است اما پیدا کردن سرمایه‌گذار برای فیلمی که متفاوت باشد و در خود نگاه و ساختاری داشته باشد و شبیه باقی کارها نباشد کاری به واقع دشوار خواهد بود.

تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران افزود: نگاه ها در سینما محترم است اما امروز مردمی که حال خوبی ندارند و وضعیت معیشتی و اقتصادی و روحی و اجتماعیشان به صورت کلی ضعیف شده است، حتماً دوست دارند سینمایی بروند و فیلمی ببینند که دو ساعت فکر نکنند و بخندند.

کد خبر 574556

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سامان سالور سینمای ایران سه کام حبس ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی