Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:58:57 GMT

۸۰ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۵۳۶۴

۸۰ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در یزد کشف شد

به گزارش پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاهای اولیه و مورد نیاز شهروندان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری مواد غذایی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را در انبار یکی از فروشگاه های بزرگ موادغذایی در شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده ۶۸ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج، ۲۱ تن قند، ۱۲ تن روغن خوراکی، ۸ تن نبات، ۶ تن و ۸۴۰ کیلوگرم آرد، ۵ تن شکر و ۲ تن و ۵۶۰ کیلوگرم ماکارونی احتکار شده را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده از طریق نهادهای مسئول در چرخه توزیع بازار قرار خواهد گرفت یادآور شد: پلیس استان یزد در ۷۲ ساعت گذشته در راستای برخورد با احتکار کالاهای ضروری و اساسی،۳۶۰ تن انواع موادخوراکی را به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال کشف کرده است.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که در این شرایط اقتصادی خاص کشور با احتکار کالاهای ضروری و اولیه مردم سعی در اخلال در بازار را دارند برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها یزد پلیس تهران بزرگ احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد پلیس تهران بزرگ احتکار یزد پلیس تهران بزرگ احتکار استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان