Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@09:25:46 GMT

جمعیت بستری‌های کرونایی در قزوین ۱۹ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۵۸۵۷

جمعیت بستری‌های کرونایی در قزوین ۱۹ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۸۸ بیمار کرونایی با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که این آمار نسبت به روز قبل ۱۹ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین ، از صفر شدن موارد روزانه ابتلای قطعی به کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: در 24 ساعت اخیر هیچ مورد جدیدی از ابتلای قطعی به کرونا در آزمایشگاه‌های منتخب کووید-19 استان قزوین شناسایی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش 16.7 درصدی نرخ روزانه بستری‌های کرونایی در قزوین اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته 28 بیمار کرونایی جدید به خاطر داشتن علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار 4 نفر بیشتر از روز گذشته است.

رحمانی با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال کرونایی استان قزوین نسبت به روز قبل تثبیت شده است، گفت: در حال حاضر 3 بیمار کرونایی با حال وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان زیر دستگاه کمک‌تنفسی بیستری شده‌اند که این آمار درست به اندازه آمار روز پیش است.

وی به صفر شدن نرخ مرگ‌ومیر کرونایی روزانه در استان قزوین برای چهارمین روز پیاپی اشاره کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته هیچ موردی از فوت ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شبکه بهداشت و درمان استان قزوین به ثبت نرسید که امیدواریم این روند ادامه‌‌دار باشد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین در ادامه از کاهش 30 درصدی موارد روزانه بهبودیافتگان کرونایی در استان خبر داد و گفت: در شبانه‌روز اخیر 14 بیمار کرونایی با علائم قطعی بهبود و نقاهت از بیمارستان‌های استان قزوین مرخص شدند که این آمار در مقایسه با روز قبل 6 نفر کاهش داشته است.

رحمانی همچنین از افزایش 19 درصدی جمعیت کل بستری‌های کرونایی فعلی در استان قزوین خبر داد و افزود: در حال حاضر 88 بیمار کرونایی با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که این آمار نسبت به روز گذشته 14 نفر افزایش یافته است.

نرخ بستری‌های کرونایی در قزوین 12 درصد افزایش یافت تعداد بیماران بدحال کرونایی در قزوین 67 درصد افزایش یافت افزایش 11 درصدی بستری‌های کرونایی در قزوین / یک بیمار فوت کرد

وی با اشاره به آخرین آمار پوشش واکسیناسیون عمومی ضد کووید ادامه داد: تاکنون 18.85 درصد از جمعیت 5 تا 12 ساله استان قزوین دز نخست و 8.47 درصد هم دزهای اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کردند. همچنین تا امروز 42.46 درصد از جمعیت بزرگسال و بالای 18 سال استان هم دز سوم واکسن کووید را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا بستری های کرونایی در قزوین بیمارستان های استان بیمار کرونایی درصد افزایش استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حس خوب حمایت
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین