Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز بر ضرورت بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز و مدرن امدادرسانی در سازمان آتش نشانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، یعقوب انصاری در جریان بازدید از کارگاه آموزشی ضمن خدمت آتش‌نشانان ایستگاه آتش‌نشانی مایان، بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز و مدرن امدادرسانی را غیر قابل انکار دانست و ابراز امیدواری کرد توانمندی علمی و عملی آتش‌نشانان با فراهم‌آمدن تجهیزات لازم، آنها را در انجام ماموریت‌های محوله قدرتمند و موفق سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به نقش حیاتی آتش‌نشانان در حوادث و لزوم آموزش و حفظ آمادگی لازم آتش‌نشانان، گفت: نیروهای جان ‌بر کف آتش‌نشان، شجاعانه حافظ جان و مال شهروندان هستند و ضرورت دارد با آموزش‌های تخصصی، زمینه‌های توانمندی بیشتر را برای آنان فراهم آوریم.

انصاری اظهار کرد: به مانند سایر گروه‌های تخصصی شغلی در شهرداری تبریز، نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیز به صورت مستمر تحت آموزش‌های علمی و عملی اداره کل نوسازی و تحول اداری، از اطلاعات و تخصص‌های لازم برای انجام وظایف خود بهره‌مند می‌شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر