Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان لرستان رئیس مجمع نمایندگان لرستان از اخذ اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی به ساخت سدگاشمار (معشوره ) و آغاز ساخت این سد در هفته های آینده خبرداد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا   از  لرستان  ؛  مهرداد ویسکرمی نماینده حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ورئیس مجمع نمایندگان لرستان در تشریح آخرین وضعیت ساخت سدگاشمار، اظهار کرد: یکی ازآرزوهای مردم شریف لرستان این بوده است که نمایندگان این استان به صورت همدل از منافع لرستان دفاع کنند که خوشبختانه درمجمع نمایندگان لرستان شاهد این همدلی وبرادری درجهت توسعه لرستان می باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسکرمی  با اشاره به دیدار با وزیر نیرو ، گفت: از تاریخ ۲۰ اسفند که افتخار خدمت به عنوان رئیس مجمع نمایندگان لرستان را داشته ام، یکی ازبرنامه های مهم دیدار با وزرایی بوده است که در توسعه لرستان می توانند نقش بسزایی داشته باشند که دراین راستا روز سه شنبه هفته جاری جلسه ای سه ساعته با وزیر نیرو در مورد ساخت سدمعشوره(گاشمار) برگزارشد  که باتوجه به این موضوع ساخت این سد از وعده های دکتر رئیسی و وزیر نیرو بوده است خوشبختانه با رایزنی ومساعدت وزارت نیرو، ساخت  عملیات اجرایی این سد دردستور کار قرار گرفته است وبه زودی شاهد انقلابی عظیم در صنعت سدسازی لرستان خواهیم بود.

نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واگذاری ساخت سد معشوره(گاشمار) به قرارگاه خاتم الانبیاء"ع"سپرده شده است وخوشبختانه اعتبار خوبی هم  برای این پروژه مدنظر قرارگرفته است و درسال ۱۴۰۱ مبلغ 460 میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافته است و به زودی مردم لرستان شاهد ساخت این سدعظیم با ظرفیت یک میلیاردی آب خواهند بود که می توان این حرکت را انقلابی عظیم درحوزه آب استان لرستان برشمرد.

انتهای پیام

 خبرنگار : سجاد جوانمرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سد سازی سد معشوره مجمع نمایندگان لرستان ساخت سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان