Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:07:08 GMT

۱۰ تن روغن به بازار استان هرمزگان تزریق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۱۳۱

۱۰ تن روغن به بازار استان هرمزگان تزریق شد

گروه استان‌ها- سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از تزریق ۱۰ تن روغن به بازار استان خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، یکی از نگرانی‌های عمومی مردم با توجه به بحث آزادسازی قیمت‌های چند قلم کالا و هدفمند کردن یارانه برخی اقلام، مسئله ثبات بازار و کاهش مواد غذایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روغن یکی از مهم‌ترین اقلامی است که کمبود آن در روزهای گذشته در سطح استان به چشم می‌خورد که با ورود به موقع دستگاه‌های مرتبط، مسئله کمبود روغن در بازار حل و این کالای مصرفی وارد بازار شده و نیاز بازار تا حدود زیادی تامین شد. 

در همین زمینه نیز علی اصغر خلیلی سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: عرضه روغن در بازارهای استان هرمزگان همچنان ادامه دارد و مشکلی در زمینه تامین این قلم کالا وجود ندارد. 

تولید روغن نباتی با قیمت جدید آغاز شدجزئیات کامل از قیمت مصوب مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات + لیست جدید قیمت‌ها6 تن روغن و برنج احتکار شده در بروجرد کشف شد

وی افزود: در ارتباط با کمبود روغن نیز باید گفت که افزایش تقاضا در روزهای اخیر التهاب بازار را به همراه داشت که با اقدامات انجام شده این مشکل برطرف شد. 

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: نخستین مرحله از روغن سهم استان برای سال جاری به میزان 10 تن به استان ابلاغ شده و در حال انتقال و توزیع در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد