Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تقاضای بیش از حد مردم برای خرید گوشت مرغ کشتار روز سبب شد تا یخچال های واحدهای صنفی در ساعات اولیه صبح خالی شود اما مسوولان می گویند هیچ کمبود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مردم از احتکار خانگی خودداری کنند 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در این باره گفت: از مردم انتظار می رود از خرید بیش از نیاز خودداری کنند تا بازار دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد داودزاده  اظهار داشت: امروز شاهد صف برای تامین گوشت مرغ و البته روغن خوراکی در بازار استان بودیم، با تغییر قیمت ها و آزاد شدن قیمت ها مردم برای تامین مایحتاج خود اقدام به خرید کرده و کالای اساسی را بیش از نیاز متقاضی شدند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه نگرانی در تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد گفت: مرغ زنده به اندازه نیاز در سالن های مرغداری استان موجود است و مردم نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند. 

داودزاده خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امروز  گوشت مرغ کشتار روز ۲ برابر نیاز معمول بازار استان توزیع شد اما باز هم با کمبود این محصول روبه رو شدیم، امروز حدود ۸۰ تن گوشت مرغ با قیمت ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان  به ازای هر کیلوگرم توزیع شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز قیمت گوشت مرغ کشتار روز به ازای هر کیلوگرم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان درب واحد صنفی و قیمت مرغ زنده هم ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان است. 

وی با اشاره به اینکه مراجعه زیاد مردم به واحدهای فروش مرغ و تقاضای بیش از حد برای گوشت مرغ سبب ایجاد کمبود می شود افزود: مردم آرامش داشته باشند، اطمینان می دهیم که مسوولان به فکر مردم هستند و اجازه نمی دهند که مشکلی در بازار ایجاد شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین مرغ زنده در استان نداریم گفت: فردا هم گوشت مرغ کشتار روز به همین میزان توزیع می شود.

تمهیدات لازم برای کنترل قیمت ها انجام شده است

استاندار خراسان شمالی هم در این باره گفت: هیچ دغدغه ای برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد، اجناس مختلف به وفور در سطح جامعه وجود دارد و تمهیدات لازم برای کنترل قیمت ها انجام شده است.

محمدرضا حسین نژاد اظهار داشت: با اعلام قیمت ها، مدیران متولی دستگاه های اجرایی استان نیز به تبع این قیمت های جدید را اعلام خواهند کرد، در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تصمیم به حذف هیچ موردی نیست بلکه این اقدام برای جلوگیری از هرگونه رانتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه کسانی که منافع خود را در خطر می بینند در سطح جامعه اقدام به ایجاد یاس و ناامیدی می کنند افزود: افزایش قیمت برای نان، دارو و بنزین  اعمال نمی شود، قیمت ها به صورت متمرکز از سوی کشور اعلام می شود و هیچ تحمیل فشاری به مردم انجام نمی شود.

وی تصریح کرد: امکان برداشت و آزاد سازی مرحله اول یارانه ها امکان پذیر شده است و سیاست اصلی دولت، توزیع عادلانه و جلوگیری از قاچاق کالا است، با اجرای این طرح رقابت پذیری بین تجار افزایش خواهد یافت.

وی گفت: برای اجرایی شدن طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نیازمند به فرهنگ سازی و زمان هستیم تا به تدریج شاهد تعادل سازی باشیم.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: مردم با آرامش و اطمینان خاطر و با توجه به نیاز مصرفی خود خرید کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار بجنورد خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار گوشت مرغ کشتار روز خراسان شمالی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی

پیکر عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079742 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است