Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@01:07:06 GMT

کدام شیرآلات ارزش خرید دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۷۸۹

کدام شیرآلات ارزش خرید دارند؟

به گزارش صدای ایران، زیبایی، استقامت و دوام و قیمت مناسب از مهم‌ترین معیارهای مصرف‌کنندگان برای خرید شیرآلات است. در گذشته بیشتر برندهای خارجی در بازار ایرانی طرفدار داشت. در سال‌های اخیر برندهای ایرانی هم رشد خوبی داشته‌اند که همین موضوع باعث افزایش فروش محصولاتشان در بازار شده است. اگر می‌خواهید بدانید کدام شیرآلات ارزش خرید دارند و چه برندهایی محصولات بهتری را عرضه می‌کنند، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین برندهای ایرانی شیرآلات کدامند؟

برای اینکه سوال شما را پاسخ دهیم اول باید بپرسیم هدف شما از خرید شیرآلات چیست؟ آیا فقط به ظاهر زیبای آن اهمیت می‌دهید یا کیفیت هم برایتان مهم است؟ چرا که محصولاتی هستند که در ابتدا زیبا به نظر می‌رسند، اما بعد از مدت کوتاهی خراب می‌شوند و مجبور به تعویض‌شان هستید.

بهترین برندهای ایرانی شیرآلات در بازار عبارتند از:

برند شیرآلات قهرمان

یکی دیگر از بهترین برندهای تولید شیرآلات در ایران «قهرمان» است که حتما نام آن را شنیده‌اید. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید شیرالات در ایران محسوب می‌شود. این برند پرفروش‌ترین محصولات را در بین برندهای ایرانی دارد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طراحی خاص و منحصر به فرد، تنوع رنگ و ظاهر زیبا از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات قهرمان است.

این شرکت محصولاتش را با 5 سال گارانتی راهی بازار می‌کند.

برند شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

یکی از شرکت‌هایی که در ایران در زمینه تولید شیرآلات فعالیت دارد، KWC است. شاید با دیدن نام این برند فکر کنید خارجی است! اما در واقع این برند با مجوز شرکت سوئیسی KWC در ایران فعالیت دارد. اولین بار این شرکت در سال 1353 فعالیت خودش را در ایران آغاز کرد. انتقال تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی از شرکت KWC به ایران از جمله مهم‌ترین اقدامات این برند بوده است.

از جمله محصولاتی که شرکت شیرآلات کی دبلیو سی تولید می‌کند می‌توان به شیرآلات بهداشتی لوکس اهرمی، توکار، چشمی و ترموستاتیک اشاره کنیم. این محصولات همگی با 5 سال گارانتی راهی بازار می‌شوند.

برند شیرآلات شودر

از دیگر برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید شیرآلات باید به شودر اشاره کنیم. این شرکت از سال 1370 تاکنون فعالیت خودش را در ایران آغاز کرده است. تنوع، طراحی و ظاهر زیبا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات شودر است. این شرکت برای جذب مشتریان بیشتر شیرآلاتش را با برنگ‌های کروم، طلایی، شیری – طلایی و مشکی راهی بازار می‌کند. این محصولات قیمت بسیار بالایی هم دارند.

شیرآلات شیرآلات کاویان

اگر به دنبال یک برند خوب برای خرید شیرآلات باکیفیت هستید، شرکت کاویان را هم درنظر داشته باشید. این شرکت در سال 1368 فعالیتش را آغاز کرد. در آن زمان کاویان فقط قطعات شیرآلات تولید می‌کرد و در اختیار سایر تولیدکنندکان شیرآلات قرار می‌داد. اما از سال 1386 تاکنون این برند وارد عرصه طراحی، تولید و مونتاژ شیرالات هم شده است.

شیرآلات راسان

از دیگر برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید انواع شیرآلات باید به برند راسان اشاره کنیم. این شرکت از سال 1376 تاکنون فعالیت داشته است. تولید و طراحی محصولات باکفیفت و ماندگاری بالا از ویژگی‌های شیرآلات راسان است. به احتمال زیاد نام این شرکت را بارها از تبلیغات تلویزیون شنیده باشید. «همراه سرد و گرم زندگی» شعار این برند است. محصولات رسان با 5 سال ضمانت راهی بازار می‌شوند.

شیرآلات برند کلار

یکی دیگر از شرکت‌های شیرآلات ایران کلار نام دارد که در گذشته به آن «کلار پویا» هم می‌گفتند. این شرکت از سال 1382 فعالیتش را برای تولید شیرالات آغاز کرد. کلار را باید اولین برند تولید شیرآلات توکار و نامی در بازار معرفی کنیم. سبک مدرن و تنوع رنگ از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ محصولات این برند است. این شرکت برای تولید محصولاتش از شمش برنج اکستروژن استفاده می‌کند.

محصولات پرفروش شیرآلات قهرمان کدامند؟

در بین برندهای ایرانی تولید شیرآلات، استقبال به نسبت بیشتری از برند قهرمان توسط مصرف کنندگان صورت گرفته است. به همین دلیل اگر شما نیز به مانند بسیاری از مصرف کنندگان قصد دارید بدانید محصولات پرفروش شیرآلات قهرمان کدامند، این بخش را به دقت مطالعه نمایید.

شیرهای بهداشتی قهرمان مدل اسپانیایی

این محصولات با ابعاد 25*15*25 سانتی‌متر و وزن 5 کیلوگرم راهی بازار می‌شوند. قهرمان برای تولید این محصولاتش از آلیاژ برنج استفاده می‌کند. شیرهای مدل اسپانیایی قهرمان دارای یک دسته از جنس برنج با پوشش نیکل – کروم هستند. رنگ براق این محصول چشم نواز است و با یک خروجی آب یکی از پرفروش‌ترین محصولات قهرمان محسوب می‌شود.

این شرکت برای این شیرآلات 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

شیرآلات مدل ایتالیایی قهرمان

یکی دیگر از پرفروش‌ترین شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل ایتالیایی با ابعاد 25*15*25 سانتیمتر است. این محصول هم 5 کیلوگرم وزن دارد. قهرمان برای تولید این شیرآلات از آلیاژ برنج و پوشش نیکل – کروم استفاده می‌کند. ارائه ضمانتنامه 5 ساله به همراه 15 سال خدمات پس از فروش از دلایل فروش بالای این محصول است.

شیر بهداشتی مدل تنسو رویال قهرمان

این محصول هم با بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج است که 35 میلیمتر ابعاد دارد. برند قهرمان برای زیباتر کردن شیربهداشتی مدل تنسو ریال از کروم با درجه میکرون بالا استفاده کرده که به شکل آبکاری روی محصول قرار گرفته است. ضمانتنامه 5 ساله به همراه 15 سال خدمات پس از فروش از امتیازات این شیر بهداشتی است.

برای مطالعه بیشتر در مورد برترین برند های شیرالات، مقاله بررسی بهترین شیرآلات ایرانی (5 برند برتر شیرآلات ایرانی) را مطالعه نمایید.

خرید شیرآلات برندهای ایرانی

حالا که به دنبال خرید شیرآلات از بین برندهای ایرانی هستید، باید معیار خود را از این محصول مشخص کنید. در بین برندهایی که معرفی شد، هر کدام محصولاتشان را با ویژگی و مشخصات خاصی راهی بازار می‌کنند. برای مثال شیرآلات قهرمان با لعاب‌کاری و آلیاژ مقاوم، هر دو اِلمان زیبایی و مقاومت بالا را دارد.

برای تهیه این محصول فارغ از تبلیغات، بهتر است مشخصات و ویژگی‌های شیرآلات هر برند را درنظر داشته باشید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شیرآلات شیرآلات قهرمان شیرآلات قهرمان برندهای ایرانی تولید شیرآلات راهی بازار خرید شیرآلات ترین برندهای بین برندهای برای تولید مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi

اگر به‌دنبال این هستید که گوشی هوشمند خود را از برند چینی شیائومی بخرید، باید بدانید که تنوع محصولات این برند به‌شدت بالا است. در واقع این موضوع باعث شده تا افراد زیادی در خرید این گوشی‌ها سردرگم شوند.

پیشنهادی که برای شما داریم، خرید محصولات سری Redmi است. سری ردمی در برند شیائومی از محصولات باکیفیت و خاصی است که توانایی ارائه ویژگی‌های خوبی را به شما دارند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب محبوب‌ترین گوشی‌های ردمی را به شما معرفی کنیم.

Redmi؛ محبوب‌ترین سری گوشی‌های شیائومی

شرکت شیائومی برای گوشی‌های هوشمند خود، سری محصولات گوناگونی را راهی بازار کرده است. یکی از بهترین سری‌های این برند، Redmi است. ردمی یک سری گوشی شیائومی محسوب می‌شود که در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرند.

قیمت این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های پرچم‌دار ارزان‌تر بوده و از مشخصات فنی مناسبی نیز برخوردار هستند. سری ردمی، خود دارای زیرمجموعه‌های مختلفی است که Note از محبوب‌ترین آن‌ها به‌حساب می‌آید. امروز بسیاری از مشتریان این برند سراغ محصولات سری ردمی نوت می‌روند.

محبوب‌ترین گوشی‌های سری Redmi

درصورتی‌که می‌خواهید گوشی شیائومی بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ محبوب‌ترین محصولات سری ردمی بروید. سری ردمی محصولات گوناگونی را در بازار دارد که از بهترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد. تمامی این محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برای خرید موجود هستند.

Redmi Note 13 Pro 5G

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین محصولات شرکت شیائومی که در دسته‌بندی ردمی قرار می‌گیرد، Redmi Note 13 Pro 5G است. همان‌طور که مشخص است این محصول از پردازنده 5G استفاده کرده و حدود 16 تا 17‌میلیون‌ تومان قیمت دارد.

این پردازنده از سری اسنپ‌دراگون 7s بوده و در کنار 12 گیگابایت رم به شما ارائه شده است. نمایشگر AMOLED این دستگاه 6.67 اینچ اندازه داشته و رزولوشن آن نیز 1220×2712 است. دوربین اصلی آن 200 مگاپیکسل کیفیت داشته و از یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

Redmi Note 13 Pro Plus

محصول دیگری که از سری ردمی نوت باید به شما معرفی کنیم، گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس شیائومی است. قیمت این گوشی جدید و قدرتمند حدود 20 تا 21میلیون‌ تومان بوده و از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

موضوع دیگری که دررابطه‌با این مدل وجود دارد این است که از فناوری 5G پشتیبانی کرده و این موضوع را مدیون پردازنده مدیاتک Dimensity 7200 Ultra است. صفحه‌نمایش این مدل بسیار باکیفیت بوده و دارای 446 پیکسل بر اینچ تراکم پیکسلی است.

همانند مدل قبلی از یک حسگر 200 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این محصول استفاده کرده‌اند. همچنین باتری به‌کاررفته در آن نیز 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. البته این گوشی به‌همراه یک شارژر 120 واتی ارائه می‌شود که در 19 دقیقه باتری را به‌طور کامل شارژ می‌کند.

 Redmi Note 12 Pro 4G

اگر نمی‌خواهید برای خرید محصولات شیائومی هزینه زیادی کنید، خرید شیائومی نوت 12 پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی یکی از محبوب‌ترین محصولات ردمی است که فروش بیشتری را در بازار تجربه می‌کند.

این گوشی عالی که حدود 10 تا 11میلیون ‌تومان قیمت دارد، از 8 گیگابایت رم، پردازنده اسنپ‌دراگون 732G، 256 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه‌نمایش AMOLED FHD بهره می‌برد. ظرفیت باتری این مدل5000 میلی‌آمپر ساعت بوده و با کمک آداپتور 67 واتی در 44 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

Redmi Note 12 5G

مدل قبلی که از گوشی ردمی نوت 12 پرو بررسی کردیم، نسخه 4G این گوشی بود؛ اما در این مدل از فناوری 5G نیز پشتیبانی شده است. این فناوری به‌دلیل استفاده از پردازنده 6 نانومتری مدیاتک Dimensity 1080 به‌وجود آمده است.

میزان رمی که در این مدل وجود دارد 12 گیگابایت بوده و حسگر اصلی دوربین آن نیز 50 مگاپیکسل کیفیت دارد. در این مدل نیز همانند مدل‌های دیگر از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی استفاده کرده اند. صفحه‌نمایش این مدل همانند مدل‌های بالا از نوع AMOLED با کیفیت FHD است.

Redmi Note 13 Pro 4G

اگر به مدل‌های جدید برند شیائومی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید ردمی نوت 13 پرو را نیز در اولویت‌های خود قرار دهید. البته باید در نظر داشته باشید که این مدل از شبکه 4G پشتیبانی کرده و نسل 5 را پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت این گوشی در بازه 14میلیون ‌تومان بوده و از رم 12 گیگابایتی، پردازنده مدیاتک Heilo G99 و نمایشگر با تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ استفاده می‌کند. همچنین نرخ به‌روزرسانی صفحه‌نمایش آن از 120 هرتز نیز پشتیبانی کرده و دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی در کنار باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

Redmi Note 13 4G

بسیاری از مدل‌های جدید گوشی شیائومی وجود دارند که در دسته مدل‌های اقتصادی نیز قرار می‌گیرد. ردمی نوت 13 4G نیز از این گوشی‌ها بوده و قیمت آن بین 8 تا 9میلیون ‌تومان است. پردازنده استفاده‌شده در این مدل، اسنپ‌دراگون 675 با فناوری 6 نانومتر است.

میزان رمی که برای این مدل در نظر گرفته شده معادل 8 گیگابایت بوده و از یک حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت بهره می‌برد. دوربین اصلی این مدل 108 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسل کیفیت دارد. ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی‌آمپر ساعت به‌همراه قابلیت شارژ سریع 33 واتی است.

خرید مدل‌های گوشی Redmi با قیمت عالی

حال که به‌طور کامل مدل‌های مختلف از گوشی‌های سری ردمی در برند شیائومی را بررسی کردیم، بهتر است سراغ خرید بهترین آن‌ها بروید. ابتدا بودجه خود را بررسی کرده و پس‌از انتخاب از میان مدل‌های بالا، به دیجی‌کالا بروید. فروشگاه دیجی‌کالا علاوه‌بر ارائه گارانتی‌های معتبر، بهترین قیمت را برای خرید این گوشی‌ها به شما ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان گوشی هوشمند در دنیا است. سالانه تعداد زیادی از محصولات این برند به‌فروش رفته و هرکدام از سری محصولات مختلف آن هستند. یکی از بهترین سری‌های این برند، سری Redmi است. ردمی محصولاتی از شیائومی به‌حساب می‌آید که قیمتی مناسب در کنار سخت‌افزارهای قوی را ارائه می‌کند.

از‌طرف‌دیگر طراحی ردمی نسبت به دیگر مدل‌ها زیباتر و سبک‌تر است. در این مطلب محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سری ردمی را باهم بررسی کردیم. شما قادر هستید برای خرید این مدل‌ها به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کرده و سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت