Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاکاوند به تشریح وضعیت جوی این استان پرداخت و گفت: در ۲۴ ساعته گذشته امام زاده جعفر گرم ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کاکاوند در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد در طی روزهای آینده گفت: با توجه به بررسی نقشه های پیش یابی و سطوح مختلف جوی و مدل های مختلف، طی پنج روز آینده جو غالب آسمانی صاف به همراه گرد و خاک و همچنین افزایش سرعت وزش باد در ساعت بعدازظهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی با بیان اینکه در روزهای جمعه و شنبه شاهد کاهش نسبی دمای بیشینه و کمینه خواهیم بود، گفت: در روز جمعه جو استان صاف، گاهی افزایش وزش باد و گرد و غبار خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در روز شنبه وضعیت جوی استان صاف و برای مناطق سردسیری تا کمی ابری، گاهی افزایش باد و گرد و غبار پیش بینی می شود.

کاکاوند گفت: در 24 ساعته گذشته امام زاده جعفر با بیشینه دمای 35 و 4 درجه سانتی گراد گرم ترین، و یاسوج با درجه سانتی گراد 6 و 6درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت