Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یاسر راغبی روز پنجشنبه در آئین یادبود شهدای ناو موشک انداز کنارک نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: «شهدای رمضان» طلایه‌داران عرصه مقاومت و امنیت در عرصه دریا هستند.

وی بیان کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که دشمن معرکه جنگ را عوض کرده و در خصوص جنگ نظامی گزینه ای و جسارتی ندارد به این دلیل نیست که نمی خواهد به جمهوری اسلامی تعرضی کند بلکه پی به آمادگی نیروهای مسلح تحت فرمان تدابیر رهبر معظم انقلاب برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راغبی اظهار کرد:  حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در رزمایش‌های مختلف و گام برداشتن آنان در مسیر ارتقای دانش دفاعی باعث شده امروز دشمن پی به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ببرد و جرات تعدی به مرزهای کشور را نداشته باشد.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح در راستای دفاع از مرزهای کشور با تمام توان در مسیر ارتقای دانش و آمادگی نظامی خود گام برمی‌دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر اضافه کرد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با توان و دانش بومی جوانان این آب و خاک توانسته به خوبی قدرت دریایی و دفاعی خود را به دنیا نشان دهند.

راغبی اظهار کرد: اگر امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی از نزدیک قطب جنوب و شمال و اقیانوس اطلس و تمام کسانی که مدعی دانش دریایی هستند با اقتدار می گذرند و توان دریایی و دانش نظامی جمهوری اسلامی را به رخ عالم می کشند به واسطه مجاهدت‌های خاموش جوانان این آب و خاک است که امروز به این نقطه رسیده ایم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی بدون دشمن متصور نیست گفت: جامعه اسلامی که مبتنی بر ارزشهای اسلامی است دشمنان زیادی دارد و همواره بدخواهان این جامعه درتلاش هستند که ما را از دین و ارزشهای خود جدا و دور کنند و اگر جامعه اسلامی دشمن نداشته باشد باید دید این جامعه دچار کدام انحطاط شده است.

راغبی اظهار کرد: وظیفه ما در مقابل این شهدا و خانواده آنان بسیار سنگین است و باید نسبت به آنها با تامل و وظیفه شناسی خاص در عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ با مجاهدت برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

در ادامه این آئین نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با نثار شاخه گل با آرمانهای شهدای ناو موشک انداز کنارک تجدید بیعت کردند.

 (بیست و یکم اردیبهشت) در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

از مجموع ۱۹ شهید حادثه ناوچه کنارک پنج تن شامل ناوبان یکم مکانیک مصطفی پویانفر، ناواستوار یکم الکترونیک سید منصور موسوی نژاد، ناوبان دوم الکترونیک مهدی رازی، ناوبان سوم عرشه حسین سپهری اهرمی و مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی اهل استان بوشهر بودند.

برچسب‌ها بوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا بوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا ارتش جمهوری اسلامی نیروی دریایی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899342

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است