Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شماره ۱۴۰۰۲۶۱۰۵ موضوع چگونگی تعیین تیم های سقوط و صعود کننده در پایان رقابت های لیگ های تحت پوشش سازمان لیگ و با توجه به سوالات مکرر پیش آمده از سوی باشگاه ها ، هیئت های فوتبال استانی و سایر ذینفعان و به جهت شفافیت هر چه بهتر و بهره برداری از موارد مصوبه فوق ، موضوع مطرح شده به قرار ذیل تشریح می شود:

نحوه رتبه بندی تیم ها در جدول رده بندی و تعیین تیم های سقوط کننده ، صعود کننده ، اعطای سهمیه و غیره پس از پایان یافتن تمامی مسابقات مربوط به لیگ مورد نظر به ترتیب ذیل است :

۱-بیشترین امتیاز بدست آمده در همه مسابقات گروهی

در صورت تساوی امتیاز ۲ یا چند تیم در همه مسابقات گروهی در جدول رده بندی مسابقات ، نتیجه حاصله از دیدارهای رو در رو بین تیم های هم امتیاز به ترتیب و به شرح ذیل تعیین کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا در ابتدا نتایج رو در روی بین دو یا چند تیم دارای امتیاز مساوی، در یک جدول جدید از جدول نهائی مذکور استخراج گردیده و تیم ها براساس نتایج حاصله از بازی های رو در رو با یکدیگر در جدول جدید به شرح و ترتیب ذیل رتبه بندی می شوند:

۲- نتایج حاصل از بازی رودر رو

۱-۲ - بیشترین امتیاز به دست آمده در مسابقات بین دو یا چند تیم هم امتیاز (براساس جدول جدید استخراجی)

۲-۲ - تفاضل گل بیشتر در بین دو یا چند تیم هم امتیاز (براساس جدول جدید استخراجی)

۲-۳ - بیشترین گل زده به دست آمده در مسابقات بین دو یا چند تیم هم امتیاز (براساس جدول جدید استخراجی)

(تبصره: در کلیه حالت های رقابت رو در رو برای دو تیم ، احتساب نتایج رو در رو براساس مندرجات آورده شده در ماده ۱۰ آئین نامه اجرائی مسابقات می باشد.)

در ادامه، در صورت تساوی شرایط در موارد ذکر شده بالا به ترتیب ، موارد ذیل تعیین کننده رتبه بندی تیم ها خواهد بود :

۲-تفاضل تعداد گل بیشتر در همه مسابقات گروهی(جدول اصلی و اولیه)

۳-بیشترین تعداد گل زده به دست آمده در همه مسابقات گروهی(جدول اصلی و اولیه)

بیشتر بخوانید: هواداران چوکای تالش و یک عاشقانه به یادماندنی زیرباران!/عکس صعود دو تنیسور ایران به جمع برترین‌های تور جهانی وحید امیری: خودم مقصر؛ اگر حرفه‌ای‌گری داشتم کارم به اینجا نمی‌رسید

۴-در صورت تساوی در تمامی موارد فوق ، انجام مسابقه درزمین بی طرف با رعایت مقررات حذفی می باشد.

کد خبر 1630517

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم سازمان لیگ برتر بین دو یا چند تیم هم امتیاز جدول جدید رو در رو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»

به گزارش خبرنگار مهر، مس رفسنجان یکی از جذاب‌ترین تیم‌های ماه‌های اخیر فوتبال ایران است. تیمی که در نیم‌فصل اول با ۸ باخت و ۱۵ امتیاز یکی از مدعیان سقوط بود، در نیم فصل دوم حالا در قامت مدعی قهرمانی جام حذفی ظاهر می‌شود.

مس در دور رفت آنقدر امتیاز از دست داد که دیگر نمی‌تواند به بالای جدول و رقابت با مدعیان قهرمانی امیدوار باشد اما رویای خودش را در جام حذفی با قدرت دنبال می‌کند.

مس با ۱۵ امتیاز از ۹ بازی سومین تیم برتر لیگ در نیم‌فصل دوم است ، با ۱۴ گل زده در کنار پرسپولیس و پیکان عنوان بهترین خط حمله این نیم‌فصل را در اختیار دارد و بدون شکست در کنار استقلال تنها تیم‌های بدون باخت لیگ در این نیم‌فصل محسوب می‌شود.

آنها در جام حذفی استقلال و حالا پیکان را مغلوب کردند و حالا به عنوان اولین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی یکی از مدعیان فتح جام محسوب می‌شوند.

سوال اصلی این است که چنین تیمی چگونه در نیم‌فصل اول با همین بازیکنان برای فرار از سقوط ‌می‌جنگید و نویدکیا با این تیم چه کرده که چنین عملکرد و شخصیت متفاوتی از خودش به نمایش می‌گذارد؟

بازی‌های جذاب و پرگل ، پیروزی‌های شیرین و دلچسب در دو جام و عطش موفقیت با انگیزه مثال‌زدنی بازیکنانی که هیچ شباهتی به نمایش خودشان در نیم‌فصل اول ندارند.

مس با محرم در مسیر درستی قرار گرفته و نشان می‌دهد با استمرار این روند در فصل آینده می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی بالای جدول باشد.

کد خبر 6088848

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!