Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مختار احمدی ظهر پنجشنبه در نشست منتخبین جامعه کار و تلاش و تولید استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره خود را خادم و خدمت گذار مردم می‌داند.

وی افزود: در سال ۱۳۹۰ بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد که وظایف سنگینی بر این وزارت خانه محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به جمعیت زیر نظر این اداره، تصریح کرد: حدود ۶۰ میلیون از جمعیت کل کشور زیر نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند که از این جمعیت ۲۵۸ هزار نفر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه با احتساب خانواده این افراد نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر زیر نظر بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

احمدی با اشاره به اینکه برخی اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کار و کارگری تحقق یافته است، بیان کرد: افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران از جمله اقدامات دولت سیزدهم بوده که اخراج و تعدیل کارگران از سوی کارفرمایان به دلیل افزایش این دستمزد در کرمانشاه نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته روند کاهشی داشته است.

وی با بیان اینکه ۲۷۹ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان کرمانشاه فعالیت دارند، عنوان کرد: انجمن‌ها و تشکل‌ها در استان کرمانشاه از ظرفیت خوبی برخوردار بوده که می‌توان از نظرات آنها برای حرکت به سمت اهداف در استان کرمانشاه استفاده کرد.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعدادی از افراد مسئول در تشکل‌های کرمانشاه جایگاه کشوری دارند، خاطر نشان کرد: این افراد به عنوان ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان کرمانشاه بوده که می‌توان از آنها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.

احمدی با بیان اینکه تعاونی‌ها چشمه جوشان اشتغال محسوب می‌شوند، گفت: در بخش تعاونی سه هزار و ۱۰۰ تعاونی فعال با اشتغالزایی بیش از ۵۰ هزار نفر وجود دارد و نیز حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر عضو تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و تعاونی مصرف و… هستند.

وی تاکید کرد: در راستای نامگذاری سال جدید با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری در نظر داریم که برای تحقق این شعار انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان استان را تشکیل و انتخابات آن برگزار شود.

وی با تاکید بر اولویت بندی برای ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه، یادآور شد: به منظور ایجاد اشتغال سند اشتغال در کرمانشاه اجرایی و به پایان رسیده که به سایر شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است.

کد خبر 5488432

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه استانداری کرمانشاه دستمزد کارگران هفته کارگر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی مشهد گروههای جهادی بیرجند خراسان رضوی گناوه ایلام نانوایی آلودگی هوا کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند