Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تورج شیرزادیان عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بخش ام. آر. آی بیمارستان طالقانی کرمانشاه که با حضور استاندار و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز بخش MRI ۱.۵ تسلا بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید که برای خرید، نصب و راه‌اندازی آن ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود دستگاه‌های مشابه در بیمارستان‌های کرمانشاه، افزود: این دستگاه MRI دارای کیفیت و پردازش تصویربرداری بهتر و سخت افزار و نرم افزار بروزتری نسبت به دستگاه‌های موجود بوده و تنها دستگاه ام. آر. آی سه کاناله کشور است.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون بیمارستان امام حسین (ع)، فارابی نیز به دستگاه ام. آر. آی مجهز هستند و این دستگاه سومین دستگاه ام. آر. آی در بیمارستان‌های کرمانشاه است و یک دستگاه ام. آر. آی دیگر نیز برای بیمارستان اسلام آبادغرب خریداری و برای نصب تحویل شده است.

شیرزادیان بیان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) نیز دارای یک دستگاه ام. آر. آی سه تسلا بوده که برای درمان بیماران سکته حاد مغزی استفاده می‌شود و از این نوع دستگاه ام. آر. آی تنها چهار دستگاه در کشور موجود است.

وی ادامه داد: تجهیز بیمارستان‌ها به دستگاه ام. آر. آی بر اساس جمعیت شهر، شرایط بیمارستان و وجود نیروی انسانی متخصص صورت می‌گیرد.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: همچنین تعداد دستگاه‌های سی تی اسکن نیز در استان کرمانشاه در چهار سال گذشته با اقدامات صورت گرفته ۲.۵ برابر شده و بجز شهرستان گیلانغرب تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه دارای دستگاه سی تی اسکن هستند.

کد خبر 5488438

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجهیزات پزشکی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی مشهد گروههای جهادی بیرجند خراسان رضوی گناوه ایلام نانوایی آلودگی هوا استان کرمانشاه دستگاه ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند