Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه شامگاه روز پنجشنبه در نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات استانداری افزود:  احداث و تکمیل مسیر ریلی اینچه به شاهرود جهت اتصال سواحل خلیج فارس یک پروژه حیاتی و پر منفعت برای گلستان و کل کشور است.
 وی اظهارداشت: گاهی اوقات شاهد پیشنهاد برخی پروژه‌های ریلی مانند برقی کردن راه آهن اینچه برون به تهران هستیم که مباحثی غلط و پرهزینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی تصریح کرد:اجماع کارشناسان و اهالی فن بر اجرای خط ریلی از مبدا اینچه برون به آن‌سوی سلسله جبال البرز است که برای جانمایی دقیق این پروژه  چه از مسیر آزادشهر یا هر نقطه دیگری ، تابع نظرات کارشناسی هستیم.
 زنگانه ادامه داد: اگر در نظر داریم که از ظرفیت های منطقه آزاد اینچه برون و یا از احداث بنادر در سواحل خزر به طور حداکثری بهره مند شویم باید اتصال مسیر ریلی اینچه برون به سوی جنوب در اولویت نخست قرار بگیرد.
زنگانه بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت ترانزیت کالا در گلستان سه میلیون تن در سال است که با تکمیل راه آهن اینچه برون این میزان به بیش از ۳ برابر و تا ۱۰ میلیون در سال افزایش خواهد یافت.
 زنگانه با اشاره به آغاز لایروبی کانال های آبرسان خلیج گرگان و دریای خزر گفت هم اینک هزار میلیارد ریال اعتبار برای این امر تخصیص یافته و باید چهار هزار میلیارد ریال دیگر برای تکمیل بخش لایروبی کانال ها اختصاص یابد.
 استاندار گلستان بیان کرد: برای اجرای همه مصوبات کارگروه حفاظت و احیای تالاب ها در خصوص خلیج گرگان به حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بخشهای لایروبی کانال ها ، پمپاژ و تامین حقابه نیاز داریم که امیدواریم با کمک کمیسیون عمران مجلس این امر شتاب بگیرد.
 زنگانه ضمن انتقاد از عدم همراهی شورای عالی معماری و شهرسازی  ایران در خصوص طرح طبیعت گردی در جزیره آشوراده گلستان گفت: برخلاف دستور رئیس جمهور به شورای عالی مبنی بر اصلاح مصوبه  غلط  و اشتباه قبلی تاکنون رفتار و رویکرد موثری از سوی این شورا مشاهده نشده است.
 زنگانه گفت: رفتارهای دوگانه شورای عالی معماری شهرسازی  قابل پذیرش نیست چطور در استان های همجوار ما چندین تله کابین در حال بهره برداری و احداث و چند پروژه در حال پیگیری است اما احداث تله کابین در گلستان با رعایت همه ملاحظات به طبیعت و محیط زیست منطقه آسیب می زند، باید رویکردی واحد در خصوص پروژه های مشابه در این شورا شکل بگیرد

به گزارش ایرنا، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) وارد گرگان شدند و بازدید از مسیر جاده قدیم گرگان - کردکوی، بازدید از پروژه لایروبی خلیج گرگان، بازدید از نوارمرزی حسن‌قلی در شهرستان گمیشان از جمله برنامه‌های اولین روز سفر نمایندگان به گلستان بود.
بازدید از پروژه‌های مهم حوزه‌های عمرانی با اولویت راه‌ها و بافت فرسوده و نشست با مسوولان شهرستان رامیان و آزادشهر و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام راهسازی گنبدکاووس از جمله برنامه‌های روز دوم سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به شرق استان است.

برچسب‌ها استان گلستان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی علی محمد زنگانه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی علی محمد زنگانه استان گلستان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی علی محمد زنگانه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران کمیسیون عمران مجلس اینچه برون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است

علی قاسمپور، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که مدیریت شهری کرج در دوره ششم این است که مصوبه جذب نیرو به صورت گسترده نداشته و تنها مصوبه جذب نیروی راننده برای اتوبوس های جدید را داشته است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080136 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود