Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صمت گیلان از کشف بیش از ۲۰ تن روغن احتکار شده در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر پور حیدری در بیان ماحصل چهارمین روز از مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی در استان گیلان گفت: به همت بازرسان صمت استان بیش از ۲۰ تن روغن خوراکی سرخ کردنی احتکار شده، کشف و ضبط گردید.

 وی با بیان اینکه مقدار ۴۴۸۵ کیلوگرم روغن سرخ کردنی از انبار یکی از شرکت های پخش در رشت کشف گردید گفت: تعداد ۵۵۳۸ بطری روغن سرخ کردنی ۸۱۰ گرمی از این شرکت کشف گردید که جهت دسترسی عموم مردم در فروشگاه های بزرگ و پر تردد در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صمت گیلان تاکید کرد:  تقاضای هیجانی و کاذب ناشی از فضای روانی، باید کاهش یابد و این موضوع مزید بر علت نا آرامی در بستر بازار شده است. و به مردم فهیم توصیه می شود با توجه به ذخایر مطلوب کالاهای اساسی در گیلان، از ازدحام برای خرید مازاد نیاز به شدت پرهیز کنند.

 دکتر پورحیدری با اشاره به اینکه از انبار شرکتی دیگر نیز به  مقدار 10474 کیلو گرم روغن سرخ کردنی و ۵۳۸۰ کیلو گرم روغن جامد کشف گردید گفت: این مقدار روغن احتکار شده به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در روزهای آینده بین عموم مردم استان توزیع خواهد گردید.

 وی در پایان ضمن تشکر از زحمات بازرسان این اداره کل گفت: از مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار روغن و مرغ و سایر اقلام ضروری مردم استان هر چه سریعتر از طریق تلفن۱۲۴ و یا سامانه 124.ir تخلف مربوطه را اعلام نمایند تا همکاران ما در سراسر استان هر چه سریعتر به تخلفات مربوطه رسیدگی نمایند تا شاهد کمبود کاذب در استان نباشیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روغن احتکار احتکار شده سرخ کردنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری‌های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آن‌ها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند