Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جنگنده وست هم که از ۱۴ سالگی در این باشگاه حضور دارد، چیزی بیش از ثروت فراوان می‌خواهد. 

دکلان رایس به پیشنهاد وست هم برای تمدید قراردادش به مدت ۸ سال دست رد زد. ارزش مادی این قرارداد برای هافبک تیم ملی انگلیس، ۸۳ میلیون پوند بود. 

طرفداری | به گزارش اسکای، با وجود ابراز علاقه چلسی و منچستریونایتد به این بازیکن ۲۳ ساله، او هنوز دو سال دیگر با چکش‌ها قرارداد دارد و ضمنا به موجب بندی در قراردادش می‌تواند برای ۱۲ ماه دیگر هم در لندن ماندنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قرارداد پیشنهادی وست هم به رایس، شامل دستمزد هفتگی ۲۰۰ هزار پوندی بود که می‌توانست او را به پر درآمدترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل کند ولی رایس با دست رد زدن به تمامی پیشنهادهای وست هم، آماده ترک این باشگاه است. 

در صورت این که رایس قرارداد جدیدی امضا نکند، وست هم این آمادگی را خواهد داشت که در تابستان ۲۰۲۳ در ازای پیشنهادی مناسب، کاپیتان خود را به فروش برساند. دیوید مویس چندی پیش علاوه بر تاکید بر این که هافبک دفاعی تیمش فروشی نیست گفته بود ارزش رایس حداقل ۱۵۰ میلیون پوند است. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت داریوش یزدانی مربی آکادمی بارسا شد استقبال ویژه از آرمان رمضانی بعد از گل 3 امتیازی / عکس اینتر و کسب 3 برد پیاپی مقابل یوونتوس پس از یک قرن چهره خندان پائولو دیبالا پس از گل سوم اینتر به یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • گل دکلان رایس به بورنموث (آرسنال 3-0 بورنموث)
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد