Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدجمال سجادی پور شامگاه پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: مردم باید بدانند کمبودی برای توزیع کالاها نیست، کالابرگ‌ها اعلام می‌شود که این کار به خصوص به نفع اقشار ضعیف سه دهک اول است و آنها می‌توانند  با نرخ مصوب کالاهای مورد نیاز خود را بدون ایستادن در صف تهیه کنند.

وی نوسانات بازار و تفاوت نرخ‌های ایجاد شده کالاها و اقلامی چون نان، تخم مرغ و روغن در سال های قبل و نارضایتی مردم از شیوه توزیع یارانه‌ها را یادآور شد و اظهار کرد: هدف دولت دادن یارانه‌ها به مردم است و در نتیجه کاهش قاچاق و عادلانه قرار گرفتن اجناس و کالاها در اختیار مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ۲۱ اردیبهشت تاکنون ۶ تن مرغ گرم به قیمت کیلویی ۳۷ هزار تومان ، ۶ تن روغن سه کیلویی با نرخ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ، تخم مرغ با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان در میبد توزیع شده‌است.

فرماندار میبد با اشاره به قیمت جدید اجناس که از شنبه ۲۴ اردیبهشت توزیع آنها شروع می‌شود ، قیمت کالاهایی مانند شیر را کیلویی ۱۲ هزار تومان در دامداری، شیر نایلویی ۹۰۰ گرمی ۱۵ هزار تومان ، شیر پاستویزه  کم چرب ۱۸ هزار تومان ، ماست دبه‌ای ۲ و نیم کیلوگرمی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان عنوان کرد.

وی همچنین قیمت پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی را  ۳۷ هزار تومان ، روغن مایع آفتابگردان ۸۱۰ گرمی ۶۳ هزار تومان ، روغن مایع ۸۱۰ گرمی سرخ کردنی ۶۲ هزار تومان ، مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ هزار و تخم مرغ کیلویی ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان برشمرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این نرخ‌های جدید در قالب کالابرگ نیست و مابه‌التفاوت آن در حساب سرپرست خانواده‌ها واریز شده‌است و بعد از آن کالابرگ با نرخ مصوب قبل از اجرای طرح در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرماندار میبد اظهار کرد: قبلا یارانه در اختیار تولید کننده قرار می‌گرفت که نمی توانست محصول خود را صادر کند و اکنون با حمایت تولید کننده و دادن تسهیلات به وی از جمله تسهیلات سرمایه گردش با توجه به افزایش نهاده‌های دامی ، تولید کننده می‌تواند محصولات خود را هم در داخل کشور برای مردم عرضه کند و هم محصول مازاد خود را بر اساس قیمتهای جهانی صادر کند.

حسن زارع رییس جهاد کشاورزی میبد هم به توزیع ۶ تن روغن در ۱۵ فروشگاه شهرستان اشاره کرد و گفت : در ارتباط مرغ گرم با توجه به تولید در شهرستان کمبود نداریم و از چهارشنبه شب ۶ تن مرغ گرم توزیع شده و مرغ منجمد هم در دو مرحله ۲۰ تنی و ۴۵ تنی با قیمت ۲۰ تزار تومان توزیع شده‌است و  به صورت مرتب نیز بر توزیع کالاها نظارت می‌شود.

سیداحمد علائی  رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی میبد نیز به خبرنگاران گفت:  با توجه به توزیع کالابرگ بین ۹ دهک جامعه ، مردمی که قبلا از گرفتن یارانه انصراف داده و یا حذف شده بودند، می‌توانند دوباره ا اعلام از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند تا در صورت داشتن شرایط ثبت نام آنها برای گرفتن کالا برگ تایید شود.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد واقع شده‌است.

برچسب‌ها روغن سرخ کردنی میبد یزد نشست خبری گوشت مرغ تخم مرغ روغن خوراکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روغن سرخ کردنی میبد یزد روغن سرخ کردنی میبد یزد نشست خبری گوشت مرغ تخم مرغ روغن خوراکی هزار تومان یارانه ها مرغ گرم تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود