Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، جزئیات برگزاری مسابقات جام باشگاه‌ها در این قاره را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

افشین بدیعی دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: اولین کاری که ما در این برهه انجام دادیم، این بود که موضوع را در نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا که ماه قبل در دوحه برگزار شد، مصوب کردیم تا این رویداد در سال 2023 برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پس از این مصوبه، به همه 44 کشور عضو نامه زدم و نظرخواهی کردم تا بعد از اینکه همه نظرات را جمع کردیم، با کمک کمیته فنی کنفدراسیون آسیا، شرایط را جمع‌بندی و به کشورهای مختلف ابلاغ کنیم آن را برای سال 2023 انجام بدهیم.

وی افزود: نکته‌ای که در بیشتر نظرات مشهود است، این است که با توجه به وسعت قاره آسیا، احتمالاً باید این مسابقات را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم. در واقع قهرمانان لیگ هر کشور در منطقه خود مسابقه بدهند و سپس یکی دو تیم در منطقه انتخاب شوند و به صورت متمرکز در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازی کنند.

بدیعی راجع به تعویق رویدادهایی همچون بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان که هر دو قرار بود در چین برگزار شوند، گفت: تعویق مسابقات به شدت برنامه‌های ما را مختل می‌کند. وقتی برنامه‌های فدراسیون جهانی اجرا می‌شود، بخش عمده‌ای از درآمد آنها از اسپانسرها و حق پخش تلویزیونی است. زمانی که ITTF این درآمدها را از دست بدهد، پرداخت بودجه‌ای که برای توسعه قاره‌ها اختصاص داده است، با مشکل مواجه می‌شود. این اتفاق در حال حاضر هم رخ داده است و با وجود آنکه ما قراردادهای‌مان را امضا کرده‌ایم، ولی بودجه لازم را به ما تخصیص نداده‌اند.

دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در این باره ادامه داد: در مورد مسابقات آسیا هم همین اتفاق می‌افتد. البته ما البته به اندازه فدراسیون جهانی متکی به اسپانسرهای مسابقات نیستیم، ولی به هر حال بخشی از درآمد از اسپانسرینگ است و این تعویق‌ها ما را با مشکل مواجه کرده است. در مجموع امیدوارم بتوانیم مسابقاتی که در اختیار خودمان است، همچون رقابت‌های جوانان آسیا که زمان و مکان آن سپتامبر در لائوس است، را برگزار کنیم.

بدیعی در پایان گفت: از نظر فنی وقتی مسابقه نداشته باشیم، بازیکنان انگیزه خود را از دست می‌دهند. ضمن اینکه امتیاز در رنکینگ جهانی را نمی‌گیرند و از بازیکنان اروپا و قاره‌های دیگر عقب می‌افتند. پس این تعویق‌ها به ضرر بازیکنان آسیایی است.

قهرمانی تیم رعد پدافند هوایی در لیگ برتر تنیس روی میز مردان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده مسابقات تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران ایران  به پایان رسید. 

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران ایران با برتری مقابل نمایندگان اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیس‌بازان نوجوان ایران برسد.

تیم پسران ایران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفت که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس