Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه آئین کلنگ‌زنی این بیمارستان اظهار داشت: اکنون ۲۲۰ بیمارستان در مناطق مختلف کشور در دست احداث بوده و اولویت وزارت بهداشت توجه به عدالت و بهره‌برداری از بیمارستان‌های مناطق محروم است.

بهرام عین اللهی با تاکید بر اینکه همزمان با سفرهای استانی برای بسیاری از این بیمارستان‌ها اعتبار مناسب در نظر گرفته می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی برای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اهمیت خانه‌های بهداشت برای وزارت بیشتر از بیمارستان‌هاست، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود هشت پروژه بیمارستانی که برخی از آنها بیش از ۱۴ سال معطل و بلاتکلیف بود، به بهره برداری رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال هم در سفرهای استانی با اعتباری که مجلس به وزارت بهداشت اختصاص می‌دهد، تعدادی از مراکز بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با سفر خود به مراغه هم اظهار داشت: شهر مراغه دومین شهر بزرگ آذربایجان‌شرقی است و در رابطه با رشته‌های پزشکی می‌تواند بیش از این رشد کند.

عین‌اللهی ادامه داد: امسال دانشجویان پزشکی سهمیه مراغه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرش می‌شوند و امیدواریم به ترتیب تمام مقاطع تحصیلی را در رشته‌های علوم پزشکی در مراغه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی که امروز کلنگ آن در مراغه به زمین زده شد نیز عرضه خدمات پزشکی به مردم منطقه را فراهم می‌کند و علاوه بر ساکنان مراغه، اهالی شهرستان‌های اطراف نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی شهدای سلامت مراغه پروژه ملی است و در زمینی به مساحت هفت هکتار با زیربنای ۴۱ هزار مترمربع و با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

کد خبر 5488603

منبع: مهر

کلیدواژه: کلنگ زنی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مراغه بوشهر کرمانشاه احتکار ویروس کرونا آمار کرونا بسیج سازندگی مشهد گروههای جهادی خراسان رضوی کالاهای اساسی بیرجند نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ آقای محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقاء و آقای سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

کد خبر 6097998

دیگر خبرها

  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود