Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمان از حضور کاروان زیر سایه خورشید در قالب سه گروه در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسن محمدی صبح امروز در جلسه با تشکل‌های برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در سطح استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید از سال 87 در سطح کشور راه‌اندازی شده است اظهار داشت: امسال چهاردهمین سالی است که این جشنواره در استان کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دهه کرامت و ایام ولادت امام هشتم شیعیان علی ابن موسی الرضا(ع) فرصت مغتنمی برای گسترش، نشر و ترویج معارف رضوی و معرفت و معنویت دینی در جامعه است گفت: هدف از برگزاری این جشن‌ها، ایجاد شور و شعور معنوی همراه با افزایش معرفت به مکتب اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا علیهم السلام است.

دبیر برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمان با اشاره به اینکه کاروان‌های زیر سایه خورشید متشکل از خدام حرم مطهر، همه ساله در ایام دهه کرامت به استان‌ها و کشورهای مختلف سفر می‌کنند افزود: جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همزمان با دهه کرامت پایتخت مقاومت اسلامی میزبان کاروان خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام است بیان کرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال با حضور کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

پایتخت مقاومت اسلامی میزبان جشنواره جهانی شعر مقاومت می‌شودپایتخت مقاومت اسلامی میزبان یادواره 38 شهید روحانی مدافع حرم کشور می‌شودهمایش روز جهانی هلال احمر در پایتخت مقاومت اسلامی برگزار می‌شود

محمدی افزود: به دلیل پهناور بودن استان کرمان سه گروه خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام در قالب کاروان زیر سایه خورشید به استان اعزام شده و در جشن‌ها و سایر برنامه‌ها پیش‌بینی شده برای این ایام حضور پیدا می‌کنند.

دبیر برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمان با اشاره به اینکه کاروان خدام حرم رضوی از دهم خردادماه وارد استان کرمان می‌شوند گفت: کاروان زیر سایه خورشید تا 22 خردادماه پایان دهه کرامت در استان کرمان حضور دارند.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع استان کرمان امام رضا ع استان کرمان جشن های مردمی زیر سایه خورشید کاروان زیر سایه خورشید برگزاری جشن برگزار می شود استان کرمان دهه کرامت امام رضا خدام حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو

دریافت 326 KB دریافت 358 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان، بامداد امروز (جمعه)، اعلام کرد در یک کمین ترکیبی کاروانی زرهی از نیروهای ارتش اسرائیل را حدود ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد این عملیات ترکیبی با استفاده از راکت‌های هدایت‌شونده، توپخانه و موشک انجام شده است.حزب‌الله در ادامه اشاره کرد بعد از رسیدن کاروان به نقطه موردنظر، رزمندگان مقاومت آن‌ها را مورد حمله قرار دادند و دست‌کم ۲ خودروی زرهی در این عملیات منهدم شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که ارتش اسرائیل بعد از عملیات حزب‌الله، با استفاده از بمب‌های دودزا شعاع دید را کور کرده تا تلفات را از کمینگاه به محل دیگری منتقل کند.شبکه «المیادین» به نقل از منابع خود گزارش داد یک کامیون متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش اسرائیل در این کمین هدف قرار گرفته و «به طور کامل منهدم شده است.»رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند سازمان نظارت نظامی این رژیم انتشار جزئیات بیشتر درباره این عملیات را ممنوع کرده است.

با این حال، منابع اسرائیلی صبح امروز (جمعه) بدون اشاره به جزئیات بیشتر گزارش دادند یک نفر در این عملیات کشته شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک گروه از نیروهای ارتش اسرائیل را در مقر نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داده‌اند.این گروه که تحت رصد نیروهای مقاومت لبنان بوده، هنگام ورود به مقر المالکیه با گلوله توپ مورد تهاجم قرار می‌گیرد.

حزب‌الله تاکنون صدها بار مواضع ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم فلسطین مورد حمله قرار داده است.مقاومت لبنان تاکید کرده است که تا زمان تداوم حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 847211 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود