Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز جمعه در بازدید از پتروشیمی دهلران اظهار داشت: ۲۶۰ پیمانکار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی فعال هستند که از این تعداد ۱۲۳ مورد غیر بومی هستند.

وی افزود: در صورت عدم گشایش حساب بانکی توسط پیمانکاران حوزه نفت و گاز در این استان، فرمانداران  هیچگونه خدماتی به آنان ارائه نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام ادامه داد: تمامی نیروها، غیر از نیروهای کاملا تخصصی در شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی این استان باید بومی باشند.

بهرام نیا اضافه کرد: ظرف ۱۵ روز آینده وضعیت پرداخت مالیات، اقدامات محیط زیست محیطی، میزان آلایندگی ، تعداد نیروهای بومی و وضعیت گشایش های حساب های بانکی پیمانکاران حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان باید ارائه  شود.

وی با انتقاد از عملکرد مدیریتی پتروشیمی ایلام تاکید کرد: در جلسه ای که اخیرا با مدیران حوزه نفت و گاز برگزار شد از عملکرد این مجموعه به دلیل خام فروشی انتقاد کردیم.

بهرام نیا یادآور شد: باید محصولات متعددی در پتروشیمی ایلام تولید و تنها یک محصول کافی نیست، چرا که صنعت پتروشیمی ۹۰ فرآورده دارد که صنعت پتروشیمی ایلام باید حداقل ۱۰ فرآورده تولید کند.

وی با قدردانی از تمامی کارکنان پتروشیمی دهلران گفت: برای اجرای این پروژه ۲.۶ میلیارد یورو که یک میلیارد آن از صندوق توسعه ملی است تامین شده که رقم کلانی برای این پروژه است.

استاندار ایلام ادامه داد: ۲ موضوع مهم صنعت پتروشیمی خوراک و آب بعنوان پایه است که آب آن از سد دویرج تامین می شود.

بهرام نیا با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شهرستان های استان گفت: در جای جای ایلام و شهرستان دهلران امیدآفرینی موج می زند که این مهم گویای خدمات نظام و تلاش دولت کار و کرامت است.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا حوزه نفت و گاز بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید