Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در نشست با جمعی از مدیران کل ادارات استان برای پیگیری اصلاحات زیربنایی منطقه مسکونی مهر شهر گفت: در ماه های پایانی سال گذشته بازدیدی از این منطقه به همراه جمعی از مسئولین داشتیم و در همان بازدید، برای آغاز اصلاحات زیربنایی،قول تخصیص 4 میلیارد تومان اعتبار را از سازمان برنامه و بودجه گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اینکه تاکنون اقدام قابل بیانی انجام نشده، نشان دهنده عدم توانایی برخی مدیران در برنامه ریزی صحیح برای رفع مشکلات مردم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سالیان سال در آن شرایط در حال زندگی هستند بخاطر اینکه مسئولین شهر دغدغه اساسی و همکاری و همراهی و مشارکت لازم برای رفع این مشکلات را نداشتند.

شهریاری خطاب به شهردار زاهدان تاکید کرد: مهر شهر جزو محدوده شهریست و یکی از وظایف اصلی شهرداری رسیدگی به این نقطه از شهر است، کار اصلاحات را از هفته آینده آغاز  کنید برای سایر منابع مورد نیاز نیز پیگیری می کنم تا به نتیجه برسد.

در پایان این جلسه حداقل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آغاز اصلاحات زیربنایی منطقه مهر شهر تجمیع شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی حسینعلی شهریاری مهر شهر مهر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا