Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:44:49 GMT

مردم برای اجرای طرح های اقتصادی دولت صبر و آرامش داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۰۸۴۳

مردم برای اجرای طرح های اقتصادی دولت صبر و آرامش داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز صدور فتوای تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی اظهار داشت: فتوای مشهور میرزای شیرازی در تحریم تنباکو نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور و روحانیت شیعه به شمار می‌رود که تأثیرات سیاسی مهمی بر جای نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی نژاد با تاکید بر تبیین نقش فقها و ولایت فقیه در عصر غیبت گفت: فرهنگ انتظار تنها حیات فردی و زندگی شخصی انسان‌ها را در بر نمی‌گیرد و همه مناسبات اجتماعی را نیز شامل می‌شود؛ یعنی هم‌چنان که همه مظاهر حیات فردی انسان‌ها زندگی و مرگ، حرکت و سکون، فعل و ترک، موافقت و مخالفت، دوستی و دشمنی باید رنگ انتظار بگیرد و از این فرهنگ متأثر شود، همه مناسبات اجتماعی فرهنگ، سیاست و اقتصاد نیز باید به نوعی متأثر از انتظار باشد و میان جامعه منتظر و جامعه غیر منتظر تفاوتی محسوس احساس شود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به لزوم توجه جدی به شعار سال در جهت تولید و اشتغال خاصه اشتغال خانگی بیان داشت: برای دستیابی به ثبات اقتصادی و بهبود معیشت، توجه به «تولید» و «رونق تولید» از مهمترین مسائلی است که موجب افزایش و اعتبار ارزش پول ملی، بالا رفتن قدرت خرید و افزایش اشتغال در کشور خواهد شد.

وی افزود: توطئه‌های مشترک آمریکا و صهیونیست و منافقین بر علیه ایران و شکست‌های مفتضحانه آنها جنگ رسانه‌ای شدید بر علیه ملت ایران به راه انداخت که در این زمینه ضرورت استقامت آگاهانه ملت و تبیین وضع موجود و لزوم آگاهی مردم از فتنه انگیزی ها احساس می‌شود.

خطیب نماز جمعه ورامین ضمن دعوت مردم به آرامش و صبر در برابر مشکلات اجرای طرح‌های اقتصادی عنوان داشت: به دولت توصیه می‌شود به نظارت بر بازار و تأمین مایحتاج مردم توجه جدی داشته و اقشار آسیب پذیر را همواره در تمام برنامه ریزی ها در نظر داشته باشد.

کد خبر 5488751

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه های نماز جمعه بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی گروههای جهادی مشهد کالاهای اساسی خراسان رضوی ایلام گردشگری نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

حسینی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

در این آئین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

کد خبر 6090286

دیگر خبرها

  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد